فعالان پرورشی دبستان قرآنی افق تجلیل شدند
کد خبر: 3977174
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

فعالان پرورشی دبستان قرآنی افق تجلیل شدند

دانش‌آموزان فعال فرهنگی و قرآنی دبستان قرآنی افق کرمانشاه در مراسمی با حضور مسئولین پرورشی تجلیل شدند.

افسانه کریمی، مدیر و مؤسس دبستان قرآنی افق کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مراسم تجلیل فعالان پرورشی دبستان قرآنی افق کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم دانش‌آموزان برگزیده فعالیت‌های قرآنی و مسابقات قرآن، عترت و نماز این دبستان تجلیل شدند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم تقدیر از دانش‌آموزان فعال در حوزه فرهنگی، افزود: دانش‌آموزان در مدارس باید بر اساس علائق به سمت فراگیری رشته‌های مختلف هدایت شوند و در این راستا والدین و معلمان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

کریمی گفت: در خصوص یاد شده مدرسه قرآنی افق با نگاهی ویژه زمینه توسعه امکانات مورد نیاز دانش‌آموزان فعال حوزه‌های فرهنگی و قرآنی را به وجود آورده و تمامی تلاش خود برای بهره‌گیری از توانایی‌های این فعالان را به‌کار بسته است.

مدیر اولین مدرسه قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: معتقدیم در عرصه تعلیم و تربیت ضرورت دارد دانش‌آموزان با فرهنگ غنی اسلامی آشنا شوند و یکی از اهداف برگزاری مراسماتی از این دست تشویق دانش‌آموزان به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم شناخت شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان و تربیت نخبگان قرآنی، گفت: یکی از شاخص‌های فعالیت‌های آموزشی در حوزه تعلیم و تربیت آشنایی و شناخت دانش‌آموزان با قرآن و معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی و اسلامی است.

انتهای پیام
captcha