برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه دهه کرامت در گلستان
کد خبر: 3977331
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان ویژه برنامه دهه کرامت در گلستان

دبیر کانون جوانان رضوی در گلستان از اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، در دهه کرامت خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در دهه کرامت در گلستان برگزار می‌شود.

ارسالی دوشنبه// برگزاری بیش از 30عنوان برنامه‌ در  دهه کرامت در گلستانصابر کشیر، دبیر کانون جوانان رضوی در گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، در دهه کرامت خبر داد و گفت: بیش از 30 عنوان برنامه در دهه کرامت در گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها همزمان با آغاز دهه کرامت شروع شده و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد‌، افزود: برنامه‌هایی با عنوان بام بهشت نصب پرچم بزرگ رضوی در روز ابتدایی ایام دهه کرامت‌، نور ثقلین (حضور در مراکز قرآنی و برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی و حضور در مکان‌های خاص هیئت‌های مذهبی‌)، بزم حجاب فاطمی (اهدا چادر و برگزاری جشن تکلیف با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب) عالم آل محمد (برگزاری همایش‌های علمی با رویکرد سیره رضوی)، به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه یاران آفتاب حضور در امامزادگان و دیدار با خدام بقاع متبرکه از جمله برنامه‌هایی است که همه ساله برگزار می‌شود، گفت: قاب رضوی (نمایشگاه کتاب، عکس و محصولات فرهنگی رضوی)، 10 شب 10 جرعه رضوی (هر شب یک منبر کوتاه رضوی در دهه کرامت در مساجد)، نامه‌ای به کریمه‌ای دور از امام (نوشتن نامه‌ای به حضرت معصومه(ع) و تشویق و قرائت در جشن دختران)، امام رضا(ع) دوست مهربان کبوترها (شادمانه‌های کودک و نوجوان با موضوع زیارت)، مسابقه جمله نویسی امام از من چه انتظاری دارد؟ (در قالب یک جمله ویژه جوانان و نوجوان) از جمله برنامه‌هایی است که از طریق سامانه پیامکی خدام رضوی و فضای مجازی  برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha