همایش «حامیان قرآن» در اردبیل برگزار خواهد شد
کد خبر: 3977592
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

همایش «حامیان قرآن» در اردبیل برگزار خواهد شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: همایش «حامیان قرآن» با حضور چهره‌های قرآنی استان و مسئولان استانی سه شنبه، ۲۵ خردادماه، در مدرسه راهیان صادق(ع) استان، برگزار خواهد شد.

همایش «حامیان قرآن» در اردبیل برگزار خواهد شدحجت‌الاسلام و المسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: همایش «حامیان قرآن» با حضور چهره‌های قرآنی استان و مسئولان استانی، سه‌شنبه ۲۵ خردادماه در مدرسه راهیان صادق(ع) اردبیل، ساعت ۱۷ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این همایش نه یک محفل انس با قرآن بلکه به نمایش گذاشتن بخش کوچکی از ظرفیت بزرگی است که انقلاب در بخش‌های قرآنی ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام صابر، با اشاره به دستاورد‌های قرآنی انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر بر توجه و تمرکز فعالیت‌ها بر فرهنگ‌سازی قرآن در جامعه تأکید کرد و گفت: انس با قرآن باید جزء عادات مردم باشد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، با بیان اینکه براساس آیات قرآن، سعادت و خوشبختی انسان‌ها در پرتو عمل به مضامین قرآن کریم عنوان شده، گفت: خداوند بر بشر منت گذاشت که با قرآن کریم با مخلوق خود سخن بگوید، در مقابل کسانی که تلاش می‌کنند قرآن را مهجور کنند، این وظیفه خطیر برعهده اهل قرآن است که با هر شیوه‌ای که بر آن تسلط دارند از جمله قرائت، ترجمه، تواشیح و ... با آن‌ها مقابله کنند.

انتهای پیام
captcha