لبیک به آرزو‌های ۲۰۰ فرزند یتیم از سوی خیرین گلستانی
کد خبر: 3977606
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

لبیک به آرزو‌های ۲۰۰ فرزند یتیم از سوی خیرین گلستانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان‌ گفت: همزمان با آغاز دهه‌ کرامت، حامیان و خیران نیکوکار گلستانی، آرزوی ۲۰۰ فرزند یتیم را برآورده کردند.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی‎، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان‌، هدف از برگزاری جشن آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر بیان کرد و گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و با همت این عزیزان در دهه‌ی کرامت ، اقلام درخواستی تهیه و درمراسمی معنوی و مفرح با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و حامیان، به ایتام اهدا شد.

وی با بیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد، افزود: ۲۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان گلستان در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

بابایی با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در گلستان گفت: در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک، انواع لوازم خانگی نظیر یخچال، پنکه، جاروبرقی، لباسشویی به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد.

وی با اشاره به ثبت نام تعداد بیش از ۱۷هزارحامی درماه مبارک رمضان امسال تصریح کرد: آرزوی ۲۰۰ فرزند یتیم در این جشن برآورده شد که ارزش ریالی اقلام تهیه شده بیش از ۷۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیّران دانست و افزود: براستی که بذر محبت و نوعدوستی را باید از کودکی در نهاد فرزندان کاشت تا نسبت به همنوعان خود بی تفاوت نباشند و درد آنان را درد خود بدانند. یقیناً کسانی که دل یتیمی را شاد می کنند، در کارنامه حیات دنیوی خویش سطری را رقم خواهند زدند که برای همیشه در دل آنان حک می‌شود و دعای کودکان یتیم در زندگی آنان مؤثر خواهد بود.

بابایی در ادامه افزود: مردم خیر و نوعدوست در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای این استان و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در این طرح ثبت‌نام و مشارکت  کنند.

انتهای پیام
captcha