دشمنان به دنبال روی کارآمدن دولتی ضعیف و ناکارآمد هستند
کد خبر: 3977852
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

دشمنان به دنبال روی کارآمدن دولتی ضعیف و ناکارآمد هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: دشمن شبانه‌روز در تلاش است تا فردی ضعیف و ناکارآمد روی کار بیاید تا بتواند آن را به راحتی کنار گذاشته و نقشه‌های شوم خود را در جامعه پیاده کند.

دشمنان به دنبال روی کارآمدن دولتی ضعیف و ناکارآمد هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 26 خردادماه، در مجمع بسیجیان اردبیل، اظهار کرد: با قرارگیری در آستانه انتخابات جنگ روانی بزرگی بر علیه کشورمان به راه افتاده که نیازمند جنگ‌شناختی در این برهه حساس کنونی هستیم.

وی بیان کرد: دشمنان جایگاه والای مقام معظم رهبری را به خوبی می‌شناسند، بنابراین هجمه‌ای گسترده بر ضد ولایت فقیه و نظام مقدس انقلاب اسلامی روی کار آورده‌اند تا در راستای پیاده‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم خود اقدام کنند که ولایتمداری و بصیرت‌افزایی در این مرحله بسیار حائز اهمیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: انقلاب اسلامی تحولی بزرگ را در جهان رقم زد که برای دنیا مثال‌زدنی است، چرا که دنیا قبل از انقلاب اسلامی یک سویه حرکت کرده و اکثر کشورها زیر سلطه غرب قرار داشتند که پیروزی انقلاب اسلامی این رویه را تغییر داد.

فیاضی بیان کرد: دشمنان از قدرت نرم ایران اسلامی هراس دارند،‌ چرا که ایران اسلامی با داشتن نیروهای انقلابی ابرقدرت منطقه شده و روحیه انقلابی مردم و مسئولان در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: عرصه انتخابات بزرگ‌ترین عرصه امروز کشور است و دشمن شبانه‌روز در تلاش است تا فردی ضعیف و ناکارآمد روی کار بیاید تا بتواند آن را به راحتی کنار گذاشته و نقشه‌های شوم خود را در جامعه پیاده کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: عرصه انتخابات مهم‌ترین مولفه کشور در عصر کنونی و قدرت دموکراسی بزرگ‌ترین مولفه قدرت است که به همین منظور از مردم درخواست داریم برای انتخاب فرد اصلح و انقلابی وارد عرصه انتخابات شده و قدرت کشورمان را به رخ دشمنان بکشند.

انتهای پیام
captcha