برپایی ایستگاه‌های «حماسه حضور» در بندرعباس
کد خبر: 3977911
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

برپایی ایستگاه‌های «حماسه حضور» در بندرعباس

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان از برپایی ایستگاه‌های «حماسه حضور» در سطح شهر بندرعباس به منظور ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، خبر داد.

غلام احمدی‌پناه نخلی، رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به منظور ترغیب مردم انقلابی و ولایتمدار استان هرمزگان به حضور حداکثری در انتخابات با همکاری شهرداری منطقه 2 بندرعباس، مراکزی تحت عنوان «ایستگاه‌های حماسه حضور» در سطح این شهر برپا کردیم.

وی افزود: در این ایستگاه‌ها ضمن توزیع ماسک بهداشتی و آب معدنی، پخش سرودهای انقلابی و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را برای افزودن بر شور و هیجان انتخابات و ترغیب و دعوت از مردم برای حضور هرچه بیشتر و پرشورتر پای صندوق‌های رأی در روز 28 خرداد، در دستور کار خود قرار دادیم.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که برای سرنوشت آینده کشورمان حضور پررنگی در انتخابات داشته باشیم. امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد، مرهون پای‌کار بودن مردم در تمامی عرصه‌های کشور است. مطابق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، جمهوریت نظام همان مردم هستند که با حضورشان در صحنه، نظام مقدس جمهوری اسلامی را همیشه بیمه و محافظت کرده‌اند و اسلامیت همان ساختار نظام است که بر اساس مکتب اسلام پایه‌ریزی شده و نشان از ضوابط، قوانین و مقررات جاری کشور دارد و ما موظف به رعایت آن هستیم.

احمدی‌پناه بیان کرد: مردم ایران در طول 40 سال انقلاب اسلامی در بحران‌های مختلفی همچون 8 سال دفاع مقدس، تحریم‌های حداکثری اقتصادی و مقابله با داعش از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و نگذاشتند خدشه‌ای بر این نظام وارد شود.

وی عنوان کرد: بنا بر فرمایشان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) امروز هر برگ رأیی که به صندوق رأی انداخته می‌شود درواقع رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است. پس هریک از ما باید با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی در روز 28 خرداد در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی که میراث گران‌بهای امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر است، بکوشیم.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در پایان یادآور شد: در این زمان که دشمن به شیوه‌های مختلف با ایجاد یاس و ناامیدی، سعی در ترغیب مردم به تحریم انتخابات دارد، از تمامی مردم عزیز استان هرمزگان، جوانان، رأی اولی‌ها و همچنین رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا دعوت می‌کنم که با حضور خود در این حرکت عبادی – سیاسی، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان بکوبند.

انتهای پیام
captcha