انتخابات، دشمنان اسلام را ناامید و مقاومت را دلگرم می‌کند
کد خبر: 3978238
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

انتخابات، دشمنان اسلام را ناامید و مقاومت را دلگرم می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ایران دشمنان اسلام را ناامید و هسته‌های مقاومت را دلگرم می‌کند.

انتخابات، دشمنان اسلام را ناامید و هسته‌های مقاومت را دلگرم می‌کندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق ضمن تبریک دهه کرامت گفت: امید است مردم ایران بعد از انتخابات امسال جشن بزرگی برای حُسن انتخاب و میلاد امام رضا(ع) بگیرند و دشمنان را مأیوس کنند، چراکه انتخابات ریاست جمهوری در کشور ایران دشمنان اسلام را ناامید و هسته‌های مقاومت را دلگرم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم و رسانه‌های خبری برای پوشش این مراسم، تصریح کرد: خداوند به همه کسانی که این نمایش بزرگ را به رخ دشمن می‌کشند و مایه امید هسته‌های مقاومت می‌شوند اجر مضاعف دهد، چراکه این کار یک نوع جهاد است.

یادآور می‌شود که هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی امروز ، ۲۸ خردادماه در سطح استان خراسان‌جنوبی تشکیل شده است که از این تعداد، ۶۲ درصد در مناطق روستایی و مابقی در نقاط شهری آرای مردم را جمع می کنند.

در استان خراسان‌جنوبی ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رأی اولی هستند.

انتهای پیام
captcha