آثار مثبت منطقه‌ای و جهانی مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3978380
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

آثار مثبت منطقه‌ای و جهانی مشارکت حداکثری در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با یادآوری آثار مثبت منطقه‌ای و جهانی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌، گفت: نگاه مقاومت در منطقه به انتخابات ایران است همچنان که در سوریه هم شاهد بودیم مردم باوجود خستگی از آسیب‌های داعش و تروریسم و استکبار جهانی، به صندوق‌های رأی هجوم آوردند و این امر مایه آبرو و قدرت کشورشان شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز ۲۸ خردادماه در نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: امروز روز سرنوشت برای کشور است و گزارش‌ها از جای‌جای استان و کشور حاکی از آن است که خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات شده و آمار خوب مشارکت مردم را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید فردی را انتخاب کنیم که اقتضای شرایط امروز کشور و نظام اسلامی را درک و بتواند گذشته را جبران کند؛ اکنون کشور نیازمند مسئولی با عزم و اراده جدی برای حل مشکلات، دارای کارنامه روشن و موثر است.

نکونام با یادآوری آثار مثبت منطقه‌ای و جهانی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌، گفت: نگاه مقاومت در منطقه به انتخابات ایران است همچنان که در سوریه هم شاهد بودیم مردم باوجود خستگی از آسیب‌های داعش و تروریسم و استکبار جهانی، به صندوق‌های رأی هجوم آوردند و این امر مایه آبرو و قدرت کشورشان شد؛ ضمن اینکه تمدن‌سازی جهانی از جمله آثار جهانی حضور مردم در انتخابات است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، تأکید کرد: شهید چمران در هر عرصه‌ای از جمله علمی، فرهنگی، مردم‌داری، ایثار، جهاد، رزمندگی، مسئولیت و ... ورود کرد درخشید و به مدد سرشار بودن از تعهد ایمانی و عشق تمام‌عیار به خداوند، می‌تواند بهترین الگوی اساتید باشد.

نکونام با تبریک میلاد با سعادت ثامن‌الائمه علی بن موسی الرضا(ع)، بیان کرد: کار عمده آن حضرت، به‌شیوه تمامی انبیا و اولیای الهی‌، غرس شجره توحید در دل‌ مؤمنان بود که زیباترین بازگویی این مفهوم در سخنرانی ایشان در نیشابور و تبیین حدیث قدسی سلسلة الذَهَب برای اهالی نیشابور نمودار است. لذا باید محور باشیم و مانند شهدای ناب راه اسلام شهیدان حججی، سلیمانی، چمران و ... از دنیا برویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به یکم تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ، بیان کرد: تبلیغ دو عرصه عمومی و اختصاصی دارد، عرصه عمومی آن وظیفه همگانی و آحاد جامعه است که باید دیگران را به حق دعوت و تواصی به صبر کنند؛ جنبه اختصاصی تبلیغ بر دوش نهادها و دستگاه‌های متولی امر تبلیغ است که باید در این مسیر به‌صورت ویژه تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha