حضور حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند
کد خبر: 3978399
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

حضور حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس حضور مردم را در انتخابات خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این مشارکت را با حضور حداکثری شاهد باشیم و خروجی‌اش این باشد که نظام و انقلابمان در برابر اقدامات خصمانه دشمنان بیمه شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امروز، 28 خرداد ماه با حضور در گلزار شهدای ضمن ادای احترام به مقام شهدا و سردار شهید سلیمانی رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چیزی که به ما کمک می‌کند تا بر مشکلات فائق آییم این است که خودمان در تشکیل یک دولت مقتدر سهیم شویم تا آن دولت بتواند بر مشکلات فائق آید.

وی ادامه داد: تجربه فائق آمدن بر مشکلاتی به مراتب سخت‌تر از مشکلات اقتصادی داشته و موفق هم بوده‌ایم؛ نمونه آن تحریم‌های نظامی در زمان جنگ بوده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند تا تحریم‌ها برداشته نشود، کشور را نمی‌شود اداره کرد و تا روابط ما با دشمنان حل نشوند نمی‌توانیم کار اقتصادی در کشور بکنیم؛ گفت: شهدای ما و در رأس آن‌ها حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند، و علی‌رغم تحریم‌های نظامی، کشور را در اوج اقتدار نظامی قرار دادند و امروز حتی آمریکا و دشمنان ما اذعان می‌کنند که جمهوری اسلامی قدرت اول در منطقه است.

پورابراهیمی افزود: اگر تفکری در کشور حاکم شد که در زمان تحریم با اراده مستحکم و با توکل به خدا پیش رود حتماً مانند زمان جنگ می‌تواند تحریم را به بزرگترین فرصت تبدیل کند. تحریم‌های اقتصادی هم باید فرمانده‌ای همچون حاج قاسم داشته باشد تا از این تحریم فرصتی برای اقتدار اقتصادی بسازد.

وی با بیان اینکه سوءمدیریت‌ها باعث نمی‌شود که ما پای صندوق‌های رأی نیاییم و پای نظام و انقلابمان نباشیم، گفت: مردم ما می‌توانند با انتخاب یک فرد اصلح نتیجه این جریان فکری را تغییر دهند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با تشکیل دولت مقتدر و توانمند مبتنی بر نگاه علمی، دینی و اجرایی از نیمه دوم امسال آغاز بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی را در کشور رقم خواهیم زد.

وی حضور مردم را در انتخابات خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این مشارکت را با حضوری حداکثری مردم شاهد باشیم و خروجی‌اش این باشد که نظام و انقلابمان در برابر اقدامات خصمانه دشمنان بیمه شود.

انتهای پیام
captcha