مردم نسبت به انقلاب و سرنوشتشان حساس هستند
کد خبر: 3978408
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

مردم نسبت به انقلاب و سرنوشتشان حساس هستند

امام‌جمعه کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان گفت: بزرگ‌ترین پیام حضور پررنگ مردم این است که مردم نسبت به انقلاب، نظام و سرنوشت خودشان حساس هستند و علی‌رغم همه تبلیغات منفی در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

مردم نسبت به انقلاب و سرنوشتشان حساس هستندبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، امروز، 28 خردادماه در گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران بیان کرد: آمده‌ایم با سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا بیعت کرده و در اولین فرصت رأی خود را به صندوق بیندازیم.

وی با بیان اینکه صفوف در گلزار شهدای کرمان به گونه‌ای به هم پیوسته است که هرکس می‌خواهد رأی بدهد، ساعت‌ها باید منتظر بماند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم بزرگ‌ترین پیامش این است که مردم نسبت به انقلاب، نظام و سرنوشت خودشان حساس هستند و علی‌رغم همه تبلیغات منفی در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

امام‌جمعه کرمان بیان کرد: حضور گسترده مردم نشان می‌دهد خلاف خواست دشمن حرکت می‌کنند و امید، نشاط و دخالت در سرنوشت خود را در دستور کار دارند و هرچه مردم تصمیم بگیرند خیر، برکت و مصلحت برای مملکت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha