مشارکت۶۲ درصدی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در انتخابات
کد خبر: 3978532
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

مشارکت۶۲ درصدی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در انتخابات

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۲ درصد از جمعیت ۵۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی واجد شرایط، در انتخابات شرکت کردند و بار دیگر کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های برتر در انتخابات شناخته شد.

مشارکت۶۲ درصدی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در انتخابات

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، فتاح محمدی، دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 62   درصد از جمعیت ۵۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی واجد شرایط، در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: به دنبال حضور گسترده و استقبال مردم از این دوره از انتخابات، ستاد انتخابات کشور ساعت اخذ رأی گیری را تا 2 بامداد شنبه 29 خرداد تمدید کرد. پس از پایان زمان قانونی اخذ آرای مردم در سراسر استان، شمارش آراء آغاز شد.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با آنکه تا این لحظه ستاد انتخابات وزارت کشور آمار رسمی میزان مشارکت و نتایج شمارش آرا را اعلام نکرده است اما شعبی که شمارش آرا در آن به پایان رسیده اعلام می‌شود، نشان دهنده مشارکت قابل توجه اقشار مختلف مردم استان در این دوره از انتخابات است.

محمدی بیان کرد: میزان مشارکت مردم استان در ۱۰ دوره از یازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه اول کشور بوده و در انتخابات جاری نیز تمام تأکیدات و دغدغه ما برگزاری انتخاباتی مطلوب و شایسته نظام است.

انتهای پیام
captcha