اجرای موفق خراسان‌جنوبی در ظرفیت‌شناسی محتوایی نماز دستگاه‌ها
کد خبر: 3978546
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

اجرای موفق خراسان‌جنوبی در ظرفیت‌شناسی محتوایی نماز دستگاه‌ها

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از کسب امتیاز یک هزار امتیاز از سوی این اداره‌کل در سامانه سجاده طی ارزیابی عملکرد سال 1399 خبر داد.

خراسان‌جنوبی و اجرای طرح موفق ظرفیت‌شناسی محتوایی نماز دستگاه‌هابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، مرضیه صابری، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، 29 خردادماه در سخنانی از کسب امتیاز یک هزار امتیاز از سوی این اداره‌کل در سامانه سجاده طی ارزیابی عملکرد سال 1399 خبر داد و گفت: این سامانه با هدف کیفی‌سازی برنامه‌های نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور طراحی شده و ادارات موظف هستند مستندات اقدامات خود را در خصوص اشاعه فرهنگ نماز در این سامانه بارگذاری کنند.

وی اظهار کرد: پس از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بومی با ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی، فعالیت‌های فرهنگی نماز در 18 ماده با چهار راهبرد آموزشی و پژوهشی، فرهنگی تبلیغی، مدیریتی و تمهیدی و بومی و ابتکاری برنامه‌ریزی شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، اقامه نماز جماعت باشکوه در دستگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز و واحدهای تابعه آن، تشکیل مستمر جلسات شورای اقامه نماز و تأمین منابع مالی، انسانی و امکانات مورد نیاز اجرای برنامه‌های نماز دستگاه‌ها از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای این تفاهم‌نامه بود.

صابری از همکاری با ستاد اقامه نماز در طرح جامع ظرفیت‌شناسی دستگاه‌ها در امر نماز  و نظارت مستمر و مؤثر بر برنامه‌های ابلاغی به واحدهای تابعه نیز سخن گفت و افزود: تجلیل و تقدیر از فعالان و خادمان اقامه نماز، برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکرد نماز و اختصاص موضوع نماز در فراخوان جشنواره‌های فرهنگی و هنری از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این اداره‌کل در راستای ترویج فرهنگ نماز بود.

وی به حمایت از تولید سرودها و کلیپ‌های فاخر نماز و استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت بسط و گسترش محتوای فرهنگی و تبلیغی با موضوع نماز اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه این فعالیت‌ها موجب کسب امتیاز کامل در سامانه سجاده طی ارزیابی عملکرد 1399 شد.

انتهای پیام
captcha