پیام تقدیر سپاه ثارالله کرمان از خلق حماسه ۲۸ خرداد 1400
کد خبر: 3978563
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

پیام تقدیر سپاه ثارالله کرمان از خلق حماسه ۲۸ خرداد 1400

سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی ضمن تقدیر از مردم نجیب کرمان برای خلق حماسه‌ای غرور آفرین در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی دانست که به خیال خود نا امید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رأی را در سر می‌پروراندند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی از مردم نجیب کرمان برای خلق حماسه‌ای غرور آفرین در 28 خرداد 1400 تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 «وَاللهُ شكورٌ عَليم»‌

حضور عزتمندانه و سراسر غرور شما مردم بزرگ و عزیز و مؤمن و مجاهد استان کرمان در آزمون سرنوشت ساز ۲۸ خرداد، به‌درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور و استان است.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر ولبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) عمل به توصیه حاج قاسم عزیز را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می‌توان علاوه بر استحکام پایه‌های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم سترگ و بزرگ کرمان که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رای را در سر می‌پروراندند ، اما مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

حال که این ملت بزرگ و سرافراز با حضور مقتدرانه خود پای صندوق‌های اخذ رای وفادارای و پایبندی خود را به اثبات رساندند؛ این بار وظیفه مسئولان است که در خور شأن و منزلت این مردم و رفع مشکلات و تنگناها همت گمارند.

امید است در چهار سال پیش رو با بهره‌گیری از همه توان کشور از جمله سایر نهادها، سازمان ها، دستگاه‌ها و ظرفیت‌های بیکران مردمی در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی بیش از پیش تلاش شود و بر اساس منویات رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور اقدام گردد.

سپاه ثارالله استان کرمان مجددا حماسه حضور مردم بویژه مردمان غیور استان کرمان را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، منتخب ملت و مردم ایران بویژه مردم مومن، آگاه و انقلابی سرتاسر استان کرمان تبریک می‌گوید و از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان و شهرستان‌ها اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی، بسیجیان و زحمت‌کشان کادر بهداشت وسلامت تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آورد.»

 

انتهای پیام
captcha