مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در یزد آغاز شد
کد خبر: 3978610
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در یزد آغاز شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان این استان خبر داد.

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در یزد آغاز شدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه برگزاری مرحله فینال استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله آموزشگاه و شهرستان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان، برترین‌ها در مرحله استانی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرحله استانی به صورت دو مرحله‌ای پیش‌بینی شده، برترین‌های دوره اول به فینال راه یافتند لذا 100 پسر و 80 نفر از گروه دختران در این مرحله به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

غفاریان افزود: مرحله فینال استانی ویژه پسران در دو روز برگزار شد و متسابقان به رقابت با یکدیگر پرداختند که نتایج این مرحله پس از داوری‌های نهایی و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: مرحله فینال استانی در گروه دختران نیز با حضور متسابقان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، 30 و 31  در محل دارالقرآن الکریم شهدای کوچه بیوک برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: این دوره از مسابقات به صورت آنلاین در حال برگزاریست و با توجه به برگزاری جشنواره هنر قرآنی دانش برترین‌های رشته‌های مرتبط نیز با این جشنواره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha