برگزاری مسابقه «پناه آهو» در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد خبر: 3978724
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

برگزاری مسابقه «پناه آهو» در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مسابقه «پناه آهو» با محوریت دلنوشته و عکس‌نوشته از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه «پناه آهو» با محوریت دلنوشته و عکس‌نوشته از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس حرم امام رضا(ع) را به همراه دلنوشته‌ای کوتاه از طریق اپلیکیشن واتساپ به شماره 09020885331 ارسال کنند.

این مسابقه از اول تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود و نحوه امتیازدهی بر اساس تعداد لایک اعضای کانال تلگرامی کانون قرآن و عترت به نشانی quranetrat_kmu محاسبه می‌شود. دلنوشته و عکس‌نوشته‌های با بیشترین لایک در کمیته داوری بررسی خواهند شد. هشت جایزه 100 هزار تومانی به برندگان تعلق خواهد گرفت.

همچنین در خبر دیگری از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فراخوان مسابقه فرهنگی «راه قاسم» نیز با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی این دانشگاه اعلام شد.

علاقه‌مندانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند تا ۳۰ تیرماه فرصت دارند توصیف یا برداشت خود از وصیت‌نامه حاج قاسم را در قالب متن یا صوت به آیدی تلگرامی ordibehesht_admin یا شماره 09303036745 در واتساپ ارسال کنند. به سه نفر برتر این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha