پیام قدردانی ائمه جمعه استان بوشهر از حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد 1400
کد خبر: 3978929
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

پیام قدردانی ائمه جمعه استان بوشهر از حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد 1400

جمعی از ائمه جمعه استان بوشهر با صدور پیام‌هایی جداگانه از حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جمعی از ائمه جمعه استان بوشهر روز یک‌شنبه 30 خردادماه با صدور پیام‌هایی جداگانه از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 تقدیر کردند. متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

متن پیام آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی مردم عزیز ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر نشان از ولایتمداری، بصیرت، هوشمندی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز و دشمن ستیزی آن مردم گرانقدر می‌باشد. بدینوسیله از حضور حماسی مردم عزیز استان بوشهر در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تشکر و قدردانی می‌نمایم. بار دیگر این مردم عزیز و گرانقدر برگ زرین دیگری در تاریخ تابناک این استان افزودند.
صمیمانه از تمامی کاندیداها و منتخبین محترم، عوامل اجرایی و نظارتی، ستادهای انتخاباتی، رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز بوشهر، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عزیز، روحانیت گرانقدر، شورای محترم نگهبان و ستاد مقابله با بیماری کرونا تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم ان‌شاء‌الله مسئولین محترم نیز پاسخگوی، قدردان و در خدمت مردم عزیز استان بوده و همواره موفق و کوشا باشند و همه در کنار هم و در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» بتوانند در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظ آرمان ها، ارزش‌ها و اهداف مقدس آن نظام ولایی و خدمت به مردم عزیز باشند.
«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

آیت‌الله صفایی بوشهری            
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

متن پیام حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم:

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین والحمدالله رب العالمین
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی


حماسه شورآفرین و شکوهمند ملت مجاهد ایران اسلامی در۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به امام امت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و ملت شریف بویژه مردم شهرستان متمدن و ولایتمدار جم که با حضور ۷۶.۴ درصدی به نحو احسن، هوشیارانه و با بصیرت نقش‌آفرینی ماندگار نمودند، تبریک می‌گویم.
همچنین به منتخب اصلح، شایسته و توانمند ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله رئیسی و منتخبین محترم شوراهای شهر و روستا در شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
به فضل الهی با هوشیاری ملت وراهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
به رغم تلاش‌های خبیثانه و شبانه‌روزی دشمنان بار دیگر عزت و اقتدار انقلاب و شکست مفتضحانه مستکبرین به نمایش گذاشته شد.
ضمن تبریک مجدد این پیروزی و حماسه عظیم در دهه کرامت و ایام میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج‌(ع) به رییس جمهور منتخب به عنوان خادم الرضا‌(ع)، موفقیت روز افزون دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف مقدس ایران اسلامی، در راستای آرمان‌های بلند نظام و گفتمان امامین انقلاب با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها بویژه جوانان انقلابی در گام مهم دوم انقلاب و توفیقات منتخبین شورای اسلامی در توسعه همه‌جانبه شهرستان پراستعداد جم را از درگاه ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام محمد محمدی
امام جمعه شهرستان جم  

متن پیام حجت‌الاسلام عباس کثیر امام جمعه بخش امام حسن:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را هزاران بار شاکر و سپاس گزاریم و پیشانی بر خاک سجده می‌ساییم از این همه حضور و شعور گسترده و دشمن شکن و بر خود می‌بالیم درود خدا ودرود آقا امام زمان عج بر همه ملت عزیز، بصیر و همیشه در صحنه در جای جای ایران اسلامی و مردم انقلابی و فهیم شهر و بخش امام حسن.
بدینوسیله بر خود وظیفه می‌دانم مشارکت هوشمندانه و دشمن شکن مردم عزیز کشور را به آقا امام زمان عج، رهبر حکیم و فرزانه و شما بزرگواران‌ و همه زحمت‌کشان میدان‌انتخابات تبریک عرض‌ کنم.
این حماسه بزرگ باعث افتخار هر ایرانی و نشانه رشد و بلوغ این ملت بود و لازم است همه برادران و خواهران انقلابی بسیار هوشمند تر از گذشته برای جبران این موهبت الهی عالمانه در صحنه‌ها حضور یافته تا ان‌شاء‌الله هرچه‌سریع‌تر طعم شیرین خدمات ارزشمند دولت اسلامی را به کام مردم عزیز و غیرتمند ایران چشیده شود.
آرزوی سلامتی و توفیق برای مقام معظم رهبری و همه ملت عزیز و غیور ایران اسلامی و ظهور امام زمان عج را از درگاه لایزال احدیت خواستارم.

  حجت‌الاسلام عباس کثیر  

امام جمعه بخش امام حسن

متن پیام حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان:

مردم خداجو و حماسه ساز شهرستان کنگان
سلام علیکم و رحمة الله

درود بر شما که در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در آستانه میلاد امام رئوف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بار دیگر با حضور خود و لبیک به ندای ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای دین خود را به اسلام و شهدا و امام شهدا ادا کردید.
حقیر این پیروزی بزرگ که در حقیقت پیروزی شما ملت قهرمان است را به محضر بقیه الله الأعظم روحی له الفدا و رهبر فرزانه انقلاب و همه فرزندان این مرز و بوم و به رئیس‌جمهور منتخب حضرت آیت‌الله رئیسی و همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرهای کنگان و بنک و سیراف و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
لازم می‌دانم به نوبه خود از همه دست اندرکاران انتخابات از همه کاندیداها و ستادها و دستگاه‌های برگزارکننده انتخابات اعم از شوراهای محترم نگهبان و دفتر نظارت و ستاد اجرای انتخابات صمیمانه تقدیر کنم.
امیدوارم از امروز که نتیجه انتخابات معلوم شد فضای کشور و استان و شهرستان به فضای مهربانی وحدت و همدلی تبدیل شود و همه تلاش کنند دولت منتخب را کمک کنند تا بتوانند در فضای آکنده از صفا و مهربانی به وظایف قانونی خود عمل نماید.
و بدیهی است که انتظار می‌رود دولت مستقر و مسئولین هم با عشق و انگیزه در مدت باقی مانده صادقانه به وظایف خود ادامه دهند و لحظه‌ای از مسئولیت‌های خود غفلت نکنند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی

امام جمعه کنگان         

متن پیام حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه اهرم:

بسم الله الرحمن الرحیم
الیوم یئس الذین کفروا من دینکم.


مردم عزیز و زمان شناس تنگستان؛
حضور بی‌نظیر شما و کسب بالاترین سطح مشارکت نسبت به دیگر شهرستان‌ها در انتخابات سرنوشت ساز۱۴۰۰ مایه فخر و تکرار حماسه استکبار ستیزی و مایوس کردن دشمنان است.
این حماسه آفرینی را به تک تک شما تبریک عرض می‌کنم.
ان‌شاءالله در ادامه گام‌های تمدن‌ساز انقلاب اسلامی و با حمایت دولت جوان حزب اللهی، انقلاب اسلامی با امیدبخشی به جوانان مسیر و جریان سازی گفتمان مهدویت و جریان مطالبه اجرای آن؛ به جایگاه واقعی خود برساند.

حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده 

امام جمعه اهرم        

متن پیام حجت‌الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ و سربلند ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه بزرگ دیگری را در شرایط بسیار سخت و پیچیده رقم زد.
مردم فهیم ایران زمین بار دیگر تبلیغات سهمگین و سنگین رسانه‌های مزدور دشمن و تلاش‌های مذبوحانه آنان را خنثی نمودند و با وجود مشکلات معیشتی فراوان و بیماریِ فراگیر و ناکارآمدی‌های‌های دلسرد کننده، بزرگی و روشن‌بینی خود را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.
ضمن سپاس به درگاه الهی و تبریک به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ملت بزرگ ایران و تبریک به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری، جناب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، از همه اقشار مردم شریف بخش چغادک که در این حماسه بزرگ ملت ایران نقش‌آفرینی کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
همچنین ضمن تبریک به منتخبین محترم مردم در شورای اسلامی شهر چغادک و منتخبین گرامی در شورای اسلامی روستاهای بخش چغادک به همه آن عزیزان توصیه می‌کنم، فرصت خدمت به مردم شریف و فهیم را قدر بدانید و با همدلی و همکاریِ یکدیگر و پرهیز از اختلاف‌های بی‌حاصل، در پیشرفت و تعالی همه جانبه شهر و بخش چغادک، تمام همت و تلاش خود را به کار بگیرید.
لازم می‌دانم از همه نامزدهای محترم شوراها و ستادهای انتخاباتی آنان که زمینه این شور و نشاط انقلابی را فراهم نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

حجت‌الاسلام رضا خدری

امام جمعه چغادک    

متن پیام حجت‌الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مردم عائله و جیره‌خواران خداوندند. محبوب‌ترین آنها نزد خدا کسی است که سودش به عائله خدا برسد و خانواده‌ای را خوشحال کند»(رسول اکرم).

انتخابات از موهبات انقلاب اسلامی است که ثمره اندیشه بزرگ امام خمینی ره بنیانگذار کبیر شجره تنومند انقلاب اسلامی و خون پاک هزاران شهید از جوانان این ملت است. نمود تصمیم مردم برای انتخاب نمایندگانیست که می‌توانند مسیر توسعه و رفاه اجتماعی را در مسیر اعتماد مردم رقم بزنند.
انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه امسال توانست صحنه‌های زیبایی از مردم سالاری و حق مردم در تعیین سر‌نوشت خود را رقم بزند و به همگان ثابت کند که مردم ایران پای آرمان‌های اصیل انقلاب ایستاده‌اند.
بنده ضمن تشکر از مردم شریف دیلم که آگاهانه با حضور پای صندوق‌های رای بار دیگر چهره منحوس قسم خوردگان علیه ملت ایران را آشکار کردند و همچنین تبریک به نامزدهایی که توفیق خدمت به این مردم نجیب را یافتند به آنها توصیه می‌کنم این فرصت بزرگ که نشات گرفته از نگاه پروردگار عالم و اعتماد مردم عزیز دیلم است را غنیمت شمرده و آستین‌های همت را بالا بزنند تا گرد محرومیت را از چهره این سرزمین بزدایند و طعم رشد، توسعه و رفاه اجتماعی را به مردم عزیز بچشانند.
توصیه می‌کنم در همه امور خدا را مد نظر قرار داده و از اعتماد مردم برای تقرب به ذات اقدس خداوند نهایت استفاده را ببرند.
امروز دیلم بیش از همیشه به وحدت، همدلی و انسجام فرزندان خویش نیازمند است و مطمئن باشید تا چشم بر هم بگذارید کارنامه شما در ترازوی قضاوت این مردم قرار می‌گیرد.
شعارها و برنامه‌های ارائه شده شما در محضر خدا و مردم از شما مطالبه خواهد شد پس بی درنگ در اندیشه خدمت باشید که چشم امید مردم به وکلای خود در شورای اسلامی شهر دیلم است.

حجت‌الاسلام محمود اسدی 

امام جمعه دیلم     

متن پیام حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه آبدان:

بسمه تعالی
ان تنصرالله ینصرکم یثبت اقدامکم

مشارکت سیاسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه غیرت ملی و دینی به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. این انتخابات که در چله دوم انقلاب اسلامی ایران و بر اساس بیانیه گام دوم قرار گرفته است، با پیروزی ملتی رقم خورد که با لبیک به مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای و بر مبنای بصیرت و دشمن شناسی بود. محضر مبارک مقام معظم رهبری حفظه الله و همه مردم ایران بویژه مردم ولایت مدار آبدان که مانند گذشته با حضور حداکثری مدافع حریم ولایت، اسلام و شهدا بودند صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم. در پایان از مردم عزیز، مسئولان نظارتی و اجرایی، بسیج، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی و همه کسانی که در این میدان عزت، نقش آفرینی کردند تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام محمود کارگر
امام جمعه بخش آبدان   

متن پیام حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و عشق و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران به کیان سرزمینی مقدس خود سراسر حماسه و شور آفریدند چنان که با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امید دشمنان را به یأس تبدیل نمودند و باعث عزت و افتخار و سربلندی خود و نظام مقدس خویش گردیدند.

در قبال این حماسه پرشور به عالمی بزرگ و خدمتگزاری صدیق و انقلابی رای به ریاست جمهوری دادند که بارقه امید را در دل همگان و دوستان صدیق بیرون از مرزهای ایران اسلامی زنده کرد.

امید است که در پرتو توجهات حضرت حق روز به روز شاهد تحول، تغییر و ایجاد امنیت داخلی و خارجی ایران عزیزمان باشیم. اینجانب از عمق وجود از تمام امت شریف ایران اسلامی تشکر و قدردانی نموده و آرزوی سربلندی در پیشگاه خداوند عزوجل دارم.

   حجت‌الاسلام حسن مصلح
    امام جمعه دشتستان   

متن پیام حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه سیراف:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

حضورعزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز ۲۸خردادماه ۱۴۰۰،به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی، تقویت کننده روابط بین الملل و بالا بردن قدرت دیپلماسی و چانه زنی در محافل منطقه‌ای و جهانی و همچنین تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد،همدلی و همبستگی در درون کشور بود.

این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوقهای رای را در سر می‌پروراندند، اما ملت غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

حال که این ملت بزرگ و سرافراز با حضور مقتدرانه خود پای صندوق‌های اخذ رای وفادارای و پایبندی خود را به اثبات رساندند، این بار وظیفه مسئولان است که در خور شان و منزلت این مردم و رفع مشکلات و تنگناها همت گمارند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم با اخلاص، متعهد و انقلابی ایران اسلامی و بخش سیراف تقدیر و تشکر می‌کنم و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا از رئیس جمهور منتخب می‌خواهم این فرصت را مغتنم شمرده و تمام تلاش خود را در رفع مشکلات اقتصادی،اشتغال، ازدواج جوانان، گرانی‌های سرسام آور،مسکن و دیگر مشکلات بکار ببندند و در این راه ضمن استعانت از خداوند متعال، ارواح مطهر امام و شهدا و معصومین علیهم السلام در ذیل توجهات حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه و عمل به منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله الامام خامنه ای(مدظله العالی) بار دیگر بارقه امید را در سراسر این مملکت اسلامی بگسترانند.

همچنین از منتخبین مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهم ضمن حفظ وحدت و همدلی تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم شهر و روستاهای خود بکار ببندند.

حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری

امام جمعه سیراف           

متن پیام حجت‌الاسلام سید‌غلامرضا هاشمی امام جمعه عالیشهر:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا لله


ملت غیور و انقلابی ایران، مردم سرافراز استان بوشهر

اکنون که با عنایت الهی و دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم، در آزمون بزرگ و سرنوشت ساز دیگری شرکت کردید و با حضور انقلابی خود، برگ زرّین دیگری را بر کتاب افتخارات خود افزودید و با انتخاب شخصیتی انقلابی عدالت گستر و فسادستیز، یعنی حضرت آیت‌الله، دکتر سیدابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری، زمینه را برای پیشرفت کشور و بهبود اوضاع و احوال همگان فراهم نمودید، خدای را بی نهایت سپاس می‌گوییم و از این حضور آگاهانه شما، فراوان سپاسگزاریم.

خداوند بزرگ راسپاس که در دلهای آگاه شما، یاد امام راحل عظیم الشأن، جاری و اشارات رهبر معظم انقلاب، راهنما و کارساز و تموج خون شهیدان اسلام و انقلاب، خاصه سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، راهگشاست.

خداوند بی‌همتا را سپاس که در این آزمون بزرگ، علی رغم دسیسه‌های استکبار جهانی و اذناب آلوده اش اعم از منافقان درآغوش شیطان خزیده و مرتجعان منطقه‌ای و تکفیری‌ها و خودفروختگان داخلی وابسته به آنها، سرافراز برآمدید، و پوزه پلید این شیادان و شیطان صفتان را به خاک مالیدید و تجلی ولایتمداری و وطن دوستی را به رخ جهانیان کشیدید و ثمر خون شهیدان، خاصه شهید میدان انقلاب، حاج قاسم سلیمانی را به منصه ظهور رساندید.

بر ما فرض است که از تلاش و هم افزایی یکایک نیروهای انقلابی، ستادهای مردمی، همه اقشار مردم غیور، اعم از روحانیت معزز، برادران اهل سنت، دانشگاهیان و نخبگان، کارمندان، فرهنگیان، کارگران، مهندسان، پزشکان،کشاورزان؛ کارآفرینان، جوانان و ورزشکاران، هنرمندان،کسبه و بازاریان و بانوان بزرگ این دیار انقلابی و سایر آحاد مردم عزیز سپاسگزاری و قدردانی کنیم.

از درگاه پروردگار یگانه لایزال عاجزانه می‌طلبیم که منتخب مردم رشید ایران را در جهت تحقق خواسته‌های مردم میدان‌دار و حماسه آفرین و ولایتمدار و ان‌شاءالله تشکیل دولت جوان حزب اللهی موفق بدارد و این توان را در او بیفزاید که مسائلی مانند ایجاد اشتغال، رفع گرانی، ریشه‌کنی فقر، مبارزه با فساد و تبعیض، بهبود معیشت، توجه به جوانان و سایر معضلات را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایات حضرت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و منویات حضرت امام خمینی ره وهدایتهای مقام معظم رهبری و حمایت ملت قهرمان ایران وهمکاری و هماهنگی سایر قوا برطرف نماید و گره‌های زندگی مردم را بازکند و بر رونق، رفاه و آسایش وعزت وسربلندی مردم قهرمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید؛
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

حجت‌الاسلام سید‌غلامرضا هاشمی

امام جمعه عالیشهر           

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha