ثبت‌نام طلاب البرزی در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه حوزه علمیه
کد خبر: 3979093
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

ثبت‌نام طلاب البرزی در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه حوزه علمیه

مدیر حوزه علمیه البرز بیان کرد: طلاب البرزی از پنجم تا 17 تیرماه فرصت دارند برای شرکت در آزمون سالانه حفظ قرآن‌ کریم و نهج‌البلاغه حوزه علمیه ثبت‌‌نام کنند.

ثبت‌نام طلاب البرزی در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه حوزه علمیه

حجت‌الاسلام صادق خوئینی، مدیر حوزه علمیه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آغاز ثبت‌نام در آزمون سالانه حفظ قرآن‌ کریم و نهج‌البلاغه، گفت: این آزمون همه ساله از سوی دفتر مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: این آزمون با هدف ترویج حفظ قرآن‌ کریم و مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن و تشویق حافظان از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه البرز بیان کرد: طلاب البرزی برای شرکت در این آزمون باید از طریق پایگاه اینترنتی معاونت تهذیب به نشانی www.tahzib-howzeh.com ثبت‌نام کنند.

خوئینی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این آزمون سالانه از ۵ تا ۱۷ تیرماه و زمان برگزاری آزمون از ۲۳ تا ۲۵ تیرماه است، اظهار کرد: نتایج آزمون نهایتاً ۱۵ روز بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه قابل مشاهده است.

این مسئول در پایان از آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به‌عنوان یکی از بزرگترین همایش‌های قرآنی حوزه‌های علمیه یاد کرد و گفت: امیدواریم امسال شاهد حضور بیش از پیش طلاب البرزی در عرصه‌های قرآنی باشیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری را در بخش قرآن و حدیث محقق کنیم.

انتهای پیام
captcha