عامل به قرآن بودن سبب پیشرفت فرهنگی جامعه است
کد خبر: 3979496
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

عامل به قرآن بودن سبب پیشرفت فرهنگی جامعه است

یک مربی قرآن کریم با بیان اینکه عامل به قرآن بودن سبب پیشرفت جامعه به لحاظ فرهنگی می‌شود، گفت: تلاش برای تربیت نسل آینده آشنا با آموزه‌های قرآنی باید در دستور جدی مربیان قرآنی باشند.

عامل به قرآن بودن سبب پیشرفت جامعه است

عزال کچ‌کوب، مربی قرآن کریم در استان در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار داشت: از کودکی علاقه بسیاری به تلاوت و حفظ قرآن داشتم  که  برای گام  گذاشتن در این راه  خانواده به عنوان مشوق اصلی‌ام  بود.

وی افزود: اکنون دانشجوی کارشناسی ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج هستم و با وجود مشغله دانشجو بودنم امسال توانسته‌ام در دوره دانشجو مربی قرآن کریم با موفقیت و پشتکار شرکت کنم.

این مربی و حافظ قرآن کریم با اشاره به این نکته در کنار مربی‌گری به درس و دانشگاه به خوبی می‌رسد قرآن را چراغ راهنمای همه افراد جامعه دانست که سراسر خیر و برکت است اما افراد باید این نور قرآن را بشناسند.

کچ‌کوب بیان کرد: قرآن‌خوانی آن‌چنان حلاوت و شیرینی دارد که روح و جان را شست‌وشو می‌دهد و کسانی که خالصانه به سمت قرآن آیند قرآن نیز خیرات و برکات خود را به آنان سرازیر می‌کند.

وی یادآور شد: کلاس‌های مختلف قرآنی با توجه به بیماری کرونا غیرحضوری است و ما باید تلاش کنیم تا جامعه ما نسلی قرآنی تربیت شوند.

انتهای پیام
captcha