آغاز دوره آزمایشی حفظ تخصصی جامعةالقرآن به صورت مجازی
کد خبر: 3979524
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
برای سومین سال متوالی؛

آغاز دوره آزمایشی حفظ تخصصی جامعةالقرآن به صورت مجازی

دوره آزمایشی حفظ تخصصی یک و دوساله جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) از اول تیرماه به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ دوره آزمایشی بیست‌و‌چهارمین دوره حفظ تخصصی یک‌ساله و دوساله مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) از ابتدای تیرماه به صورت مجازی آغاز شد.

قرآن‌آموزان طی این دوره که به مدت ۷۵ روز به طول می‌انجامد، چهار جزء از مصحف شریف را براساس برنامه‌ریزی مشخص، حفظ خواهند کرد و همچنین در چهار المپیاد عروج شرکت می‌کنند و در پایان نیز هیئتی از مربیان و داوران قرآنی درباره استعداد و شناسایی توانمندی حفظ شرکت‌کنندگان، روند حفظ و مجموع نمرات المپیاد شرکت‌کنندگان، برای ورود به دوره اصلی تصمیم گیری خواهند کرد.

بنابر گفته منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) «این برای سومین سال متوالی است دوره حفظ تخصصی مؤسسه به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان‌ها برگزار می‌شود. نخستین دوره از سال 98-99 بود که شش ماه دوم آن به صورت غیرحضوری برگزار شد و آیین اختتامیه آن در شهرری با حضور 198 حافظ کل برگزار شد و دوره سال گذشته 99- 1400 نیز به صورت غیرحضری و با بهره‌گیری از پیام رسان‌های داخلی بود و دوره آزماشی 1400-1401 نیز در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری است و درباره دوره اصلی که از مهرماه برگزار خواهد شد، تصمیم‌گیری خواهد شد».

یادآور می‌شود، دوره حفظ تخصصی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) از سال 79 تاکنون با تربیت بیش از هزاران حافظ دختر و پسر در مقاطع مختلف سنی به صورت متناوب برگزار شده است و در ایام کرونا نیز در بستر فضای مجازی تشکیل شد. 

انتهای پیام
captcha