کمک بیش از ۶۳ میلیارد تومانی به نیازمندان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3979615
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
همزمان با دهه کرامت انجام شد؛

کمک بیش از ۶۳ میلیارد تومانی به نیازمندان در خراسان‌جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مؤمنانه همزمان با دهه کرامت، اهدا شد.

کمک بیش از ۶۳ میلیارد تومانی در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، دوم تیرماه در سخنانی با بیان اینکه ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مؤمنانه همزمان با دهه کرامت، اهدا شد، گفت: مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مؤمنانه در سال ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت با استفاده از ظرفیت نهاد‌های خدمت‌رسان، دستگاه‌های اجرایی، گرو‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج و مردم برای هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله بیش از ۶۰۰ فقره وام به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان برای رفع مایحتاج زندگی افراد و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و تسهیلاتی در زمینه‌های اشتغال و مسکن اعطا شد که جمع ارزش تسهیلات و وام قرض‌الحسنه در این مرحله ۲۴ میلیارد تومان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، تهیه و توزیع بیش از ۴۸ هزار سبد معیشتی، ۵۰۰ دست کفش و لباس، هزار و ۳۰۰ عدد لوازم زندگی، چهار هزار و ۲۵۰ کارت هدیه و کمک نقدی، بیش از ۵۵۰ هزار وعده غذای گرم، ۴۱۲ هزار قرص نان و پنج هزار کیلوگرم گوشت جمعاً به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را از جمله خدمات ارائه شده در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مؤمنانه سال ۱۴۰۰ دانست.

هنری گفت: در عرصه بهداشت و درمان نیز برای تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته بهداشتی و دارو و تجهیزات پزشکی ۴۳۸ نفر،  ۲۶۸ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: در راستای ازدواج آسان هم ۲۱۶ سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان توزیع شده است.

هنری به آزادسازی زنداینان جرائم غیر عمد در راستای رزمایش نهضت کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: در مرحله دوم از گام اول در دهه کرامت ۳۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۶۵۰ میلیون تومان آزاد شدند؛ همچنین بیش از ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۶۰ میلیون تومان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha