تجلیل از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای گسترش مدارس صدرا
کد خبر: 3979705
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تجلیل از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای گسترش مدارس صدرا

همزمان با روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص گسترش کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی «صدرا» تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان هم زمان با روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص توسعه کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی «صدرا»، گفت: مدارس صدرا نقش مؤثری در ترویج و تعمیق فرهنگ اسلامی و تبیین ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی بین نسل نوجوان دارند که با تعامل خوب فرهنگیان دلسوز استان قدم‌های مثمری در این خصوص برداشته شده است.

حجت الاسلام حقانی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید قاسم سلیمانی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان از محورهای گسترش مکتب شهید سلیمانی است که بخش مهمی از  مخاطبان این مکتب، دانش‌آموزان هستند که بایستی روحیه سلحشوری و ایثار شهیدان از جمله شهید قاسم سلیمانی در وجودشان نهادینه شود.

احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هم ضمن تبریک روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی، گفت: حرکت در مسیر اطلاع رسانی دینی وظیفه همه ما به‌ویژه قشر فرهیخته فرهنگیان است، هر کدام از ما در خانواده و جامعه می‌توانیم با رفتار مناسب و اندیشه‌های متعالی مروج فرهنگ اسلامی و مبلغ دین روشنگر اسلام باشیم.

اسکندری‌نسب ابراز امیدواری کرد خروجی مدارس صدرا دانش آموزانی خلاق، پرسشگر، متعهد و انقلابی باشد تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر جامعه اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha