برگزاری مسابقه قرآنی «تلاوت آیه تبلیغ» در ابهر
کد خبر: 3979796
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

برگزاری مسابقه قرآنی «تلاوت آیه تبلیغ» در ابهر

نماینده بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر از برگزاری مسابقه قرآنی «تلاوت آیه تبلیغ» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 1 مردادماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

برگزاری مسابقه قرآنی «تلاوت آیه تبلیغ» در ابهربه گزارش ایکنا از زنجان، سید قاسم موسوی، نماینده بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، 3 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و نیز عید سعید غدیر، مسابقه قرآنی باعنوان «تلاوت آیه تبلیغ» ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر‌ چه بیشتر کودکان با رویداد حماسی غدیر، مفاهیم و مضامین کتاب آسمانی اسلام و علاقه‌مندی بیشتر آنان به موضوع امامت و ولایت در فضای مجازی است.

نماینده بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر افزود: با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان و مردم این مسابقه به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت دراین مسابقه یک فیلم ۱ تا ۲ دقیقه‌ای با گوشی تلفن همراه از کودک‌ خود را در حین قرائت آیه تبلیغ تهیه و آن را از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ به شماره تماس  ۰۹۹۰۳۴۱۸۱۵۳ ارسال کنند.

موسوی بیان کرد: این مسابقه فرهنگی و معرفتی به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید غدیر) و با همکاری و  مشارکت نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، شورای اسلامی شهر ابهر، شهرداری ابهر و دارالقرآن ابهر برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱ مرداد ماه ارسال کنند و در پایان به بیست نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، هدایای نقدی و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام
captcha