توانمندی رسانه‌ای دشمن در ناامیدسازی ملت رو به پایان است
کد خبر: 3980597
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
سردار شریف تأکید کرد:

توانمندی رسانه‌ای دشمن در ناامیدسازی ملت رو به پایان است

سخنگو و مدیر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه فصل توانمندی رسانه‌ای دشمن در ناامیدسازی ملت رو به پایان است، گفت: همانطور که طومار عرض اندام دشمن در ساحت نظامی در هم پیچید، امروز جوانان در عرصه رسانه‌ای نیز جریان‌سازی دشمن را پذیرا نیستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، هفتم تیرماه در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر و هفته بازبینی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، با اشاره به اینکه مناسبت‌های تاریخی در انقلاب اسلامی فرصت‌های طلایی هستند، اظهار کرد: در چنین مناسبت‌هایی باید بتوانیم شرایطی را که از بدو انقلاب تا کنون بر انقلاب اسلامی گذشته است برای نسل جدید ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم تصویر واقعی از آنچه بر انقلاب و دلسوزان انقلاب اسلامی گذشته است برای نسل جدید که این وقایع را ندیده‌اند، تبیین کنیم، آنان تحت تأثیر القائات دشمن قرار خواهند گرفت و تصویری غیرواقعی و وارونه را دریافت خواهند کرد.

شریف با اشاره به جنایات فرقه جهنمی منافقین در کشور از ابتدای انقلاب تا کنون، بیان کرد: با مرور تاریخچه عملکرد منافقان می‌بینیم که به اذعان خودشان، ۱۷ هزار نفر را از مسئولان خدوم تا مردم عادی برای قدرت‌طلبی، خوش‌خدمتی، دستیابی به قدرت نامشروع از بین بردند و در جریان جنگ تحمیلی با صدام در جنایاتش علیه رزمندگان اسلام شریک شدند که این جنایات نزد هیچ ملتی قابل اغماض نیست و ملت هیچگاه این خاطرات را فراموش نمی‌کند.

وی ادامه داد: چنین فرقه جنایتکاری پس از چهل سال که در مقاطعی خاص عرض اندام کرده و خط و نشان کشیده است، امروز دستش از حضور در میدان رزم و ترور خالی است اما می‌بینیم که در حوزه رسانه‌ای و فضای مجازی خط حمایت از صدام، مقابله با روحانیت و ضدیت با فرهنگ ایرانی و اسلامی را دنبال می‌کند و جای تعجب دارد که داعیه‌داران حقوق بشر با علم به جنایات این گروه و دروغ‌های آشکار و پنهانش، به حمایت از آن برمی‌خیزند.

ضرورت تبیین مقاومت ملت برای نسل جدید 

سردار شریف با یادآوری آغاز هفته بازخوانی و افشای جنایات حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: این مناسبت که از ششم تیرماه همزمان با سالروز ترور ناموفق مقام معظم رهبری آغاز شده و تا دوازدهم تیرماه همزمان با سالروز شلیک آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران ادامه دارد، ساز و کاری است تا از هیچ فرصتی برای تبیین و ترسیم زحمت و مقاومت ملت در طول ۴۰ سال گذشته غافل نشویم.

سخنگو و مدیر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خردادماه، تصریح کرد: این حضور زیر سایه بمباران وحشتناک رسانه‌ای دشمنان و جاهلان رقم خورد و به انتخاب یکی از چهره‌های محبوب مردم انجامید، با دقت در رفتار منافقان در می‌یابیم که آنان واقعیات را نادیده می‌گیرند و چشم بر وقایع می‌بندند و عده‌ای نیز شاهد مبارزه انسان‌های شریفی بودند که امروز مورد اتهام منافقان هستند اما سکوت می‌کنند.

شریف با طرح این پرسش که چرا شهید قاسم سلیمانی را تمجید می‌کنیم، تصریح کرد: زیرا چهل سال پوتین بر پا داشت و برای امنیت و سربلندی مردم و کشور و انقلاب اسلامی جانفشانی کرد، باید پرسید کسانی که در کوران ترورهای وحشتناک منافقان در دهه شصت به مقابله با این گروه برخاستند قابل تمجید نیستند؟ نسل جدید باید بداند در دهه شصت جنایاتی نظیر آنچه در رفتار داعش دیدید از سوی منافقان و وابستگانشان بر ملت ایران تحمیل شد و در این راه شهدا و سرمایه‌های ارزشمندی را از دست دادیم.

اهمیت ارتقای سواد رسانه‌ای مردم

وی با تأکید بر اینکه امروز به شدت نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای مردم هستیم، تصریح کرد: در جریان انتخابات، پیچیده‌ترین طراحی و نظام رسانه‌ای چندلایه و ترکیبی نظام سلطه با بهره‌گیری از تمامی ابزارهای رسانه‌ای، ناجوانمردانه با بهره جستن از ضعف‌هایی که کسی منکر آن نیست، برای مایوس ساختن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی اتفاق افتاد.

شریف گفت: این حضور باشکوه و انتخاب معنادار فرصتی برای ما مسئولان است تا این مقطع طلایی تاریخی را که دشمن در بدترین شرایط قرار دارد، قدر بدانیم و به ملت بصیر خدمتی جانانه ارائه دهیم تا وظیفه خود را در قبال ملت هوشمند و مقاوم ادا کرده باشیم.

سخنگو و مدیر روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه بهانه‌های دشمن تمامی ندارد، بیان کرد: دشمن همیشه دشمن است تا طراحی کند و بستر عملیات روانی را مهیا سازد اما ملت فریب دشمن را نمی‌خورد؛ شکوه ملت را باید زمانی درک کنیم که رهبر حکیم انقلاب واکسن ایرانی را در مقابل دوربین‌ها دریافت می‌کنند و فصل جدیدی از شور و طراوت و امید و نشاط رقم می‌خورد.

شریف با ذکر اینکه فصل توانمندی رسانه‌ای دشمن در ناامیدسازی ملت رو به پایان است، گفت: همانطور که طومار عرض اندام دشمن در ساحت نظامی در هم پیچید، امروز جوانان در عرصه رسانه‌ای نیز جریان‌سازی رسانه‌ای دشمن را پذیرا نیستند به شرط آنکه لباس جهادی بر تن کنیم و در تمامی صحنه‌ها با عقلانیت و با همت جهادی در سایه اطاعت از رهبری، موانع را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص تهدیدات و تحریم‌های دشمن، یادآور شد: بعد از تهدیدات دشمن برای قطع تامین بنزین، جوانان توانمند سپاه آستین بالا زد و در طی کمتر از ۵ سال نه‌تنها کشور را از واردات بنزین بی‌نیاز کردند بلکه امکان صادرات بنزین نیز ایجاد شد. تمام توانمندی‌های دفاعی و نظامی ایران که چشم و دل دشمن را خیره کرده زیر سایه تحریم به دست آمده است.

سخنگو و مدیر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فرصت جهش‌های دوباره در اختیار ماست تا رئیس جمهور منتخب را به مدد ظرفیت‌های بی‌شمار کشور و در رأس همه آن‌ها رهبری حکیم و فرزانه برای سربلندی کشور و ارتقای رفاه و آسایش و آرامش ملت ایران یاری کنیم.

انتهای پیام
captcha