مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 3980620
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در آذربایجان غربی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

ارسالی امروز| جمهوری اسلامی ایران ازکشورهای مدعی حقوق بشر طلبکار استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ۷ تیرماه، در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی ۷ تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، شهدای مظلوم و غیرنظامی سردشت را گرامی می‌داریم و برای جانبازان این حادثه تروریستی آرزوی سلامتی داریم. 

وی افزود: حقوق بشر یک واژه ایده‌آل و همه‌پسند بوده و آمریکا و کشورهای غربی، مدعی حامیان از حقوق بشر هستند و خود را صاحب بشر و بشریت می‌دانند، طبق مبانی و اسناد موجود در ۱۰۰ سال اخیر ناقض‌ترین کشور حقوق بشر بوده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در ۶ تیرماه، مقام معظم رهبری در حال سخنرانی بودند که مورد ترور قرار گرفتند که خوشبختانه این هدف شوم دشمن به سرمنزل نرسید و به خواست خدا ایشان اکنون رهبر جامعه اسلامی هستند. 

وی ادامه داد: کشور ایران اسلامی در قضیه حقوق بشر از دنیا طلبكار است ولی دشمنان با تبلیغات گسترده خود ایران را غیر حق و ضد حقوق بشر و انسانیت جلوه دادند که باید در این زمینه فعالیت‌های فراوانی انجام شود تا حقانیت جمهوری اسلامی به کل جهان به اثبات برسد. کشور ما در بحث حقوق بشر مظلوم بوده و حقوق ما توسط مستکبرین عالم ضایع شده که باید برای دفاع از حق خود به پاخیزیم.

حجت‌الاسلام آقایی در پایان اظهار کرد: در ۱۲ تیرماه، هواپیمای ایرانی با ۲۹۰ نفر انسان غیر نظامی مورد شلیک قرار گرفت و انسان‌های بی‌گناه شهید شدند و آمریکای مدعی حقوق بشر حامی کشور شلیک کننده راکد بود و از اقدامش قدردانی کرد که نمونه بارز حق کشی و نقض حقوق بشر است. 

انتهای پیام
captcha