برگزاری نمایشگاه «حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر» در هند
کد خبر: 3980671
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

برگزاری نمایشگاه «حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر» در هند

خانه فرهنگ ایران در بمبئی هند، نمایشگاه سه بُعدی عکس «حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر» را برپا می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی در مورد این نمایشگاه گفت: همزمان با فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی، نمایشگاه سه بُعدی عکس با عنوان «حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر» برپا می‌شود.

آشوری بیان کرد: آمریکا جنایتکار و ناقض حقوق بسیاری از مردمان بی گناه در سراسر جهان است. تولیدات سلاح شیطان بزرگ به قدری است که سالانه میلیاردها دلار سرمایه کشورهای فقیر و جهان سوم را با حیله‌گری به یغما می‌برد.

وی افزود: آمریکای جنایتکار از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون جنایت‌های بی‌شماری را علیه مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی انجام داده است که از جمله آنها شلیک موشک به هواپیمای مسافری «ایران ایر» بر فراز خلیج فارس، شلیک مستقیم موشک از پهبادهای آمریکایی که منجر به شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شد و همچنین، شهادت دانشمند بزرگ ایران زمین شهیدان شهریاری، علی محمدی، احمدی روشن، فخری‌زاده و ... را می‌توان نام برد.

آشوری تأکید کرد: آمریکای جنایتکار با پیشتیبانی از رژیم اشغالگر قدس نقش فعالانه‌ای در به شهادت رساندن مردم فلسطین دارد، اما باید بدانند که وعده قرآن آن است که همواره حق پیروز خواهد شد و باطل از بین خواهد رفت.

علاقه‌مندان پس از افتتاح نمایشگاه برای مشاهده و بهره‌برداری از آن می‌توانند به آدرس اینترنتی https://www.artsteps.com/embed/60d4340a432806aefbb162dd/560/315  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha