
به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، طبق آمارهای ارائه شده از سوی این دانشگاهها در سمنان و شاهرود طی ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به ابتدای سه شنبه) دو بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۱۲۵ رسید.
گفتنی است طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۷۴ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده که آمارها نشان میدهد تعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۳۶ رسید.
یادآور میشود از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان ۴۱ هزار و ۱۳۰ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۳۰ هزار و ۷۸۳ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۱۱ هزار و ۱۰۹ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شدهاند.
در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۲۴ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شدهاند.
بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا، چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی قرار دارند. چهار شهرستان میامی، آرادان، سرخه و مهدیشهر بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در شرایط زرد قرار دارند
رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانیها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان به مردم است.
انتهای پیام