به گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آلهاشم نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه تبریز با صدور پیامی انتصاب حجتالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژهای را به سمت ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
«بسم الله الرّحمنالرّحیم
برادر ارجمند جناب حجتالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژهای
با سلام و تحیّات؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنههای مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بیتردید حسن اعتماد معظم له به حضور حضرتعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه علمی، فقهی، تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت، گامی ارزشمند در جهت تداوم رویکرد تحوّلی در قوه قضائیه در گام دوم انقلاب خواهد بود.
با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم».
انتهای پیام