گلایه مدیر مؤسسه «نسیم هدایت» از کم‌توجهی متولیان قرآنی
کد خبر: 3982928
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

گلایه مدیر مؤسسه «نسیم هدایت» از کم‌توجهی متولیان قرآنی

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن نسیم هدایت شهرستان کهگیلویه، از محدود بودن خدمات از سوی دستگاه‌های متولی گسترش فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان گلایه کرد.

ارائه خدمات به مؤسسات قرآنی محدود است

فاطمه حسن‌پور سوق، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن «نسیم هدایت» شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد از کم‌توجهی متولیان دستگاه‌های تبلیغی و حمایتی قرآن آموزی گلایه کرد و اظهار داشت: ما در پرداخت اجاره مؤسسه خود عاجز مانده‌ایم و حقوق مربیان قرآنی و حتی بیمه آنان را پرداخت نکرده‌ایم و بیماری مهلک کرونا همان درآمد ناچیز ما را به کم درآمدی مطلق کشانیده است.

وی افزود: هم‌اکنون کلاس‌های این مرکز به‌دلیل کرونا به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود که متاسفانه از این شیوع تدریس چندان استقبال نمی‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن شهرستان کهگیلویه بیان کرد: با توجه به کمی درآمد مؤسسه اجاره بهای مؤسسه از حقوق همسرم که معلم است، پرداخت می‌شود، چراکه سطح درآمد ما اندک و شهریه‌ها هم ناچیز است.

حسن‌پور یادآور شد: مسئولینی که هیچ‌گونه حمایتی از ما ندارند نباید انتظار کار از ما داشته باشند، چراکه هم‌اکنون به دلیل ضعف بنیه مالی دچار یاس و ناامیدی شده‌ایم و این موضوع شایسته نیست.

انتهای پیام
captcha