مدیرکل کمیته امداد استان کرمان صبح روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است. 
به گزارش ایکنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، هادی صمدانی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاعرسانی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به رویکرد مردمی این نهاد و اهتمام به حل مشکلات مردم بهویژه اقشار نیازمند جامعه، گفت: یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.
وی افزود: شهروندان کرمانی میتوانند برای طرح درخواست، پیشنهادها، شکایات و انتقادات خود از طریق تماس شماره تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کنند.
انتهای پیام
سلام خسته نباشیدمن فردی هستم ازپارسال درخواست وام ازکمیته امدادفهرج داده ام ولی به من یکبارمیگن بانک بودجه نداره حالامیگن دهک ۶ هست اصلا کسی که بنام هیچی نیست بیمه نیست چرا پاسخگونیستن ازپارسال هرروزکمیته میرم پاسخونیستن خواهش میکنم شماجواب بدین
سلام عیدی ۱۴۰۴ به ما،ندادند دلیل عدم واریزی چیست خواهشمند است راهنمایی بفرمایید باسپاس فراوان