300 موسسه و خانه قرآنی در اردبیل فعالیت می‌کنند
کد خبر: 3983220
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

300 موسسه و خانه قرآنی در اردبیل فعالیت می‌کنند

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: در استان اردبیل بیش از 300 مؤسسه و خانه قرآنی و 3 هزار حافظ کل قرآن داریم که به همین منظور برنامه‌های نظارتی، حمایتی و پشتیبانی از مؤسسات و جوانان توانمند اجرایی می‌شود.

رضازاده// 300 موسسه و خانه قرآنی در اردبیل فعالیت می‌کنندحجت‌الاسلام والمسلمین عزیز صابری، رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم در مؤسسات، خانه‌های قرآنی و دارالقرآن‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری بوده که درصدد هستیم حافظان بیشتری را در استان تربیت و با اقدامات و موفقیت‌های قرآن‌آموزان، همگان را به سمت اجرای برنامه‌های قرآنی و معنوی ترغیب و تشویق کنیم.

صابری تصریح کرد: در استان اردبیل بیش از 300 مؤسسه و خانه قرآنی و 3 هزار حافظ کل قرآن داریم که به همین منظور برنامه‌های نظارتی، حمایتی و پشتیبانی از مؤسسات و جوانان توانمند اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: نتایج ارزشمندی با تأکیدات مقام معظم رهبری برای حفظ قرآن کریم رقم خورده و با معرفی نخبگان در این عرصه می‌توانیم امیرهادی‌ها را در جامعه رشد و پرورش داده و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای توسط دارالقرآن کریم از حافظان و قاریان قرآنی در دستور کار قرار دهیم.

صابری بیان کرد: تربیت حافظان قرآن کریم به ویژه در سنین پایین و نوجوانی آنان را در مسیر زندگی به وضعیت مطلوبی می‌رساند که به همین منظور شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: خروج از تصدی‌گری اولویت اساسی دارالقرآن کریم محسوب می‌شود که به همین منظور تلاش‌های ویژه‌ای برای ساماندهی وضعیت انجام یافته است.

صابری بیان کرد: امیر هادی بایرامی جزو پدیده‌های جهان اسلام است که از سن چهار سالگی توانسته به این افتخارات دست یافته و حافظ کل قرآن کریم شود که بایستی شرایط و بسترهای مناسبی برای حمایت از این اعجوبه‌های قرآنی در سطح استان فراهم شود.

انتهای پیام
captcha