پاساژها و مراکز سربسته متخلف کرونایی در اردبیل تعطیل می‌شوند
کد خبر: 3984291
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

پاساژها و مراکز سربسته متخلف کرونایی در اردبیل تعطیل می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی استان اردبیل، گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها به صورت ویژه مورد توجه واقع شده و در صورتی که بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ادامه‌ داشته باشد پاساژها و مراکز سربسته تعطیل می‌شود.

رضازاده// پاساژها و مراکز سربسته متخلف کرونایی در اردبیل تعطیل می‌شوندشهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد کرونایی در استان و به ویژه مرکز اردبیل نیاز است تا نظارت‌ها و بازرسی‌ها به صورت ویژه مورد توجه واقع شده و در صورتی که بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ادامه‌‌دار باشد، پاساژها و مراکز سربسته تعطیل شود.

وی بیان کرد: برگزاری هر گونه دورهمی و تجمعات در تفرجگاه‌ها نیز در حال حاضر نیز جز مواردی است که سبب برخورد قانونی با متخلفان خواهد شد، چرا که با وضعیت کنونی و کنترل شرایط موجود، همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم امری لازم و ضروری بوده و نیازمند ترویج و فرهنگ‌سازی است.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی استان اردبیل، گفت: همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه و فرهنگ‌سازی در فضای مجازی جزو اولویت‌های اساسی بوده که ضرورت توجه به مقابله با ویروس منحوس کرونا را فراهم و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است که باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: با اهتمام جدی و همه‌جانبه از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و شبکه شاد در امر اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود و با توجه به این که وضعیت اردبیل قرمز است بنابراین درصدد هستیم تمام تلاش خود را به‌کارگیریم تا بقیه شهرستان‌ها نیز وارد وضعیت بحرانی نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی استان اردبیل، ادامه داد: در طول 24 ساعت گذشته، 3 نفر فوتی، 39 بهبودیافته، 55 بستری آی‌سی‌یو، 44 بستری و 254 بستری موجود ثبت شده که نشان از خیز مجدد کرونا در استان است.

انتهای پیام
captcha