پذیرش طلبه در مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندرعباس
کد خبر: 3984632
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندرعباس

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بندرعباس از پذیرش طلبه در این مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ خبر داد و آخرین مهلت ثبت‌نام را تا پایان مردادماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عباس متین، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بندرعباس، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: این مدرسه از میان علاقه‌مندان برادر برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ طلبه می‌پذیرد.

وی افزود: داشتن پایه هشتم و نهم برای متقاضیان علاقه‌مند و قبولی در مصاحبه علمی و دوره آزمایشی از جمله شرایط پذیرش در مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندرعباس است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندرعباس تصریح کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در این مدرسه تا پایان مردادماه فرصت دارند با شماره‌های 07632230609 و 09369116632 و 09038729099 تماس گرفته و با ارسال تصویر عکس، شناسنامه و کارنامه قبولی سال جاری از طریق فضای مجازی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متین یادآور شد: متقاضیان پس از قبولی در مصاحبه ورودی به مدت 15 روز دوره‌ای آموزشی را می‌گذرانند و در صورت احراز صلاحیت از نیمه شهریور مشغول به تحصیل در سطح مقدمات حوزه می‌شوند. تحصیل، خوابگاه و تغذیه برای پذیرفته‌شدگان این مدرسه رایگان است.

انتهای پیام
captcha