عظمت غدیر به هر زبانی و امکانی زنده نگاه داشته شود
کد خبر: 3984953
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

عظمت غدیر به هر زبانی و امکانی زنده نگاه داشته شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جامعه باید از سیره علمی و نظری معصومین(ع) درس بگیرد، گفت: عظمت غدیر باید به هر زبانی و امکانی زنده نگاه داشته شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، ۲۷ تیرماه در دیدار با اعضای ستاد برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت اقامه نخستین نماز جمعه، اظهار کرد: عظمت امیرالمؤمنین(ع) مثل و مانند نداشته و مورد تأیید خدای تعالی و پیامبر(ص) است.

وی حفظ عظمت غدیر در جامعه و شناسایی ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) را ضروری دانست و افزود: خدمت به اهل‌بیت(ع) با هر مقداری نمی‌تواند خدمات ایشان را جبران کند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اگر سیره حکومتی امام علی(ع) الگوی دنیا شود، بهشت را می‌توان در این دنیا تجربه کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه غدیر را باید به اشکال مختلف زنده نگاه داشت، گفت: امیرالمؤمنین علی(ع) منکر ندارد، زیرا نمی‌توان خورشید را انکار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: عظمت غدیر باید به هر زبان و امکانی زنده نگاه داشته شود و رفتار حضرت علی(ع) و معصومین(ع) برای مردم درس باشد، لذا باید جامعه از سیره عملی و نظری معصومین(ع) درس بگیرند.

وی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه با تمامی سلیقه‌ها تاکنون با قوت حفظ شده و باید با همین صلابت استمرار یابد، زیرا نماز جمعه از برکات خاص انقلاب اسلامی ایران و رکن مهمی در اسلام است.

انتهای پیام
captcha