آزمون تعیین تکلیف استخدامی آموزش و پرورش در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3985382
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

آزمون تعیین تکلیف استخدامی آموزش و پرورش در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آزمون تعیین تکلیف استخدامی معلمان قرآنی، مدرسان طرح امین و آموزشیاران نهضت سواد آموزی روز جمعه یکم مردادماه برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، نشست هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی تعیین تکلیف معلمان قرآنی، مدرسان طرح امین و آموزشیاران نهضت سواد آموزی امروز 29 تیرماه با احمد اسکندری‌نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد.

اسکندری‌نسب در این نشست با تقدیر از زحمات همکاران جهاددانشگاهی در فراهم نمودن شرایط مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر آزمون امسال و با تاکید بر رعایت حق و حقوق آزمون دهندگان، از عوامل جهاددانشگاهی در خواست کرد که بیش از هر چیزی فضای روانی حاکم بر آزمون را مد نظر قرار دهند تا شرکت‌کنندگان بتوانند در نهایت آرامش به پاسخگویی به سؤالات آزمون بپردازند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 9 نفر در استان کرمان  واجد شرایط آزمون هستند، گفت: از این تعداد ۱۲۸ نفر مرد و  ۸۸۱ نفر زن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: آزمون تعیین تکلیف استخدامی معلمان قرآنی، مدرسان طرح امین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی روز جمعه یکم مرداد ماه جاری در شهرستان های کرمان، جیرفت و بم برگزار می شود.

اسکندری‌نسب گفت: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت 9 صبح امروز سه‌شنبه 29 تیرماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir، مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha