برگزاری رزمایش پدافند زیستی در جعفرآباد مغان + عکس
کد خبر: 3985812
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

برگزاری رزمایش پدافند زیستی در جعفرآباد مغان + عکس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جعفرآباد مغان از آغاز رزمایش پدافند زیستی در این شهر خبر داد و گفت: این رزمایش در ادامه طرح شهید سلیمانی است و همزمان با شروع پیک پنجم کرونا در جعفرآباد مغان آغاز شده است.

رزمایش طرح شهید سلیمانی در جعفرآباد مغان برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد بیگ‌زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب جعفرآباد مغان، یکم مردادماه، از آغاز رزمایش پدافند زیستی در این شهر خبر داد و گفت: این رزمایش در ادامه طرح شهید سلیمانی است و همزمان با شروع پیک پنجم کرونا در جعفرآباد مغان شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی در پیک چهارم کرونا موفقیت‌های بسیاری در کنترل و شیوع بیماری در جعفرآباد کسب شد، افزود: این طرح با هدف بیماریابی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند که به بیماری کووید 19 مبتلا شده‌اند برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

بیگ‌زاده با اشاره به اینکه در این رزمایش تیم‌های سازماندهی شده در قالب گروه‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی تقسیم‌بندی شده‌اند، اظهار کرد: در جعفرآبادمغان بیش از هشت تیم مراقبتی، ۴۸ تیم حمایتی و ۱۲ تیم نظارتی در این برنامه مشارکت دارند و همچنین بیش از ۱۰۰ نفر نیروی بسیجی در این طرح حضور دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جعفرآبادمغان، یادآور شد: در جهت یاری رساندن و کمک به کادر درمانی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا از اهالی شهر تقاضای توجه بیشتر به اعلام‌های سنين مختلف در روند ادامه واکسیناسیون را خواستاریم.

انتهای پیام
captcha