دومین دوره انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی بوشهر برگزار شد
کد خبر: 3985993
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

دومین دوره انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی بوشهر برگزار شد

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر از برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرانی بوشهر خبر داد.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری دومین دوره اتحادیه مدغم این استان خبر داد و گفت: مجمع انتخابات مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر در تاریخ 29 تیرماه 1400 با حضور مسئولان 68 مؤسسه از 79 مؤسسه رسمی و ثبت شده استان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) این استان برگزار شد.

وی افزود: 15 نفر برای هیئت مدیره و 4 نفر نیز برای هیئت بازرسی ثبت نام کرده بودند که از این میان هفت نفر برای هیئت مدیره و دو نفر نیز برای بازرسی تعیین شدند.

مرادی به ذکر اسامی منتخبان پرداخت و بیان کرد: ابراهیم مرادی 53 رأی، جلال‌الدین محمدی 47 رأی، محمد حفظ الله 40 رأی، محمدمهدی دهقانیان 38 رأی، محمد ادیبی‌نیا 38 رأی، سیدمجتبی هاشمی 36 رأی و اکبر پورآزاد با 36 رأی نفرات ممتاز هیئت مدیره شدند. برای هیئت بازرسی نیز اسماعیل تنگستانی و آسیه ابراهیمی‌وقار انتخاب شدند.

وی همچنین در مورد روز انتخابات گفت: در ابتدا اعضا به معرفی خود پرداختند، ضمناً سیدفخرالدین اسماعیلی نیز به عنوان ناظر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت.

در پایان مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر از همه کسانی که در برپایی این مجمع همکاری داشتند شامل مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس کارگروه قرآن و عترت استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان و مدیرکل این مجموعه تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha