جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3986017
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برگزاری جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان باید پنجم شهریورماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز، دوم مردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: برای نهادینه کردن سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین معارف و اصول اسلامی این ستاد جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» را در استان کردستان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در رشته‌های یادداشت، مقاله، عکس، گزارش، مستند و... برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تا 5 شهریورماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های گروهی اسنتانی و ملی چاپ شده باشد، بیان کرد: نهادینه کردن برخی از معروفات در جامعه و در مقابل از بین بردن برخی از منکرات و محرمات هدف از برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در این جشنواره بسیاری از معارف دینی، سیره و گفتار بزرگان اسلام و انقلاب و نگاه امامین انقلاب اسلامی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر از دریچه رسانه برای مخاطب تشریح و تبیین شود.

الله‌مرادی افزود: برای ترویج سنت الهی و اسلامی امر به معروف و نهی از منکر رسانه بهترین ابزار اطلاع‌رسانی و روشنگری است؛ بنابراین سعی و تلاش ما این است که با برگزاری این جشنواره اهداف عالیه مذکور را به مخاطبان و جامعه انتقال دهیم.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس سنندج ـ شهرک سعدی ـ خیابان امیرکبیر ـ ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha