تقویت ارتباط اتحادیه قرآنی اصفهان با مؤسسات استان
کد خبر: 3986066
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

تقویت ارتباط اتحادیه قرآنی اصفهان با مؤسسات استان

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اصفهان از برنامه‌ریزی برای تقویت ارتباط مؤسسات قرآنی این استان با اتحادیه با ارائه برنامه و پشتیبانی از آن‌ها خبر داد.

حسین‌علی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه اتحادیه برای مؤسسات قرآنی اصفهان گفت: می‌خواهیم روابط بین مؤسسات با اتحادیه را تقویت کنیم به طوری که تمام مؤسسات احساس سودمندی و بهره‌مندی، همدردی و همراهی با اتحادیه را داشته باشند و بتوانیم با برنامههای متنوع همه مؤسسات را در جهت قرآن به حرکت دربیاوریم به طوری که همه مدیران مؤسسات احساس مسئولیت کنند و حرکت مفیدی را در کار خود در ارتباط با قرآن و اهل بیت(ع) آغاز کنند.

وی افزود: برای این تقویت و برای این که آنها هم احساس بهره‌وری داشته باشند، برنامه‌ریزی برای ارائه برنامه آموزشی و پشتیبانی داشته‌ایم، این برنامه‌ها و این پشتیبانی متنوع است تا جایی که بتوانیم یک حرکت بزرگی را به وسیله مؤسساتمان در استانمان ایجاد کنیم.

جان‌نثاری اظهار کرد: نهادهای مختلف استان نیز پشتیبانی کنند و همچنین نیاز به حمایت مردمی نیز داریم. اگر حمایت‌ها فقط دولتی باشد در نهایت به جایی نمی‌رسد، هدف این است که هر فردی که با یک مؤسسه قرآنی ارتباط دارد، احساس کند که مؤسسه برایش سودمند است، با افراد زیادی در این زمینه تبادل نظر خواهیم کرد و ان‌شاء‌الله در یک طرح دو یا سه‌ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: چشم‌انداز را به مؤسسات داده‌ایم تا مؤسسات بر این اساس حرکت کنند، قرار است که همه مدرسان و معلمان و مسئولان و مدیران این چشم‌انداز را ببینند و نظرات خود را ارائه دهند تا در نهایت به جمع‌بندی درستی برسیم.

انتهای پیام
captcha