ارائه طرح پیشنهادی تحول آموزشی در هیئت اندیشه‌ورزان قرآنی اصفهان
کد خبر: 4037278
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

ارائه طرح پیشنهادی تحول آموزشی در هیئت اندیشه‌ورزان قرآنی اصفهان

مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورزان و تشکل‌های قرآنی این استان گفت: در این جلسه پیشنهاداتی در رابطه با تحول در نحوه آموزش و تبلیغ بیان شد.

حسینعلی جان‌نثاریحسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری جلسه هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورزان و تشکل‌های قرآنی استان اصفهان خبر داد و گفت: در این هیئت صاحب‌نظران قرآنی سطح استان حضور دارند و شامل شخصیت‌های حقیقی و حقوقی می‌شود. شخصیت‌های حقوقی بیشتر از سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و... و افراد حقیقی نیز بیشتر استادان و رؤسای دانشگاه و بعضی از معلمان باتجربه قرآن بودند.

جان‌نثاری همچنین در رابطه با موارد مطرح شده در این وبینار، گفت: در مورد یکسری مسائل اجرایی قرآنی حال حاضر صحبت و اشکالات آن‌ها مطرح و همچنین پیشنهاداتی در رابطه با تحول در نحوه آموزش و تبلیغ بیان شد.

وی در رابطه با قابلیت اجرایی شدن مصوبات این جلسه عنوان کرد: همه چیز به تلاش گروهی منوط است، حتی مصوبات دولت نیز به شرطی اجرا می‌شود که پای آن بایستند و هزینه کنند و وقت بگذارند. این جلسات هر ماه یک بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha