تولید فیلم آموزشی ویژه مربیان حفظ قرآن از سوی اتحادیه گیلان
کد خبر: 3986176
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

تولید فیلم آموزشی ویژه مربیان حفظ قرآن از سوی اتحادیه گیلان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان از تولید محتوای آموزشی ویژه معلمان قرآن استان خبر داد.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب، گفت: براساس تفاهم‌نامه این اتحادیه با اتحادیه کشوری درباره تولید فیلم آموزشی مربی‌محور، کار تولید نخستین فیلم با موضوع حفظ قرآن با هدف‌گذاری برای مربیان حفظ، تولید شد.

وی با بیان اینکه در این فیلم آموزشی به سرفصل بازسازی محفوظات حفاظ بر مبنای کتاب درسنامه حفظ قرآن پرداخته شده است، افزود: محمد مصطفی‌پور از حافظان و مدرسان حفظ استان گیلان به بیان این سرفصل مهم آموزشی می‌پردازد.

مرادی دلیل انتخاب این سرفصل را لزوم افزایش دانش و مهارت مربیان حفظ دانست و گفت: به همین منظور و با توجه به اولویت بحث حفظ قرآن در مؤسسات قرآنی استان و نیز اقدامات اتحادیه در ساماندهی و حمایت از مربیان حفظ، این سرفصل به عنوان محور این فیلم آموزشی انتخاب و پنجشنبه هفته گذشته، کار ضبط آن در آستان مقدس امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف در شهر آستانه اشرفیه انجام شد و مراحل تدوین آن نیز طی چند روز آتی به اتمام خواهد رسید و در اختیار مربیان حفظ قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان از آمادگی این اتحادیه برای افزایش تولیدات آموزشی با هدف ارتقای دانش مهارت مربیان قرآن در صورت تخصیص اعتبار و حمایت‌های بیشتر خبر داد.

انتهای پیام
captcha