۲۷ میلیارد تومان؛ نذورات مردم آذربایجان غربی در عید قربان
کد خبر: 3986799
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

۲۷ میلیارد تومان؛ نذورات مردم آذربایجان غربی در عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: نذورات مردم استان در عید قربان برابر با ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

ارسالی| 27 میلیارد تومان نذورات مردم آذربایجان غربی در عید قربانعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌ غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره میزان کمک‌های مردمی انجام گرفته در روز عید قربان اظهار کرد: مردم استان در این روز 27 میلیارد و 500 میلیون تومان نذورات به مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و قربانگاه‌های کمیته امداد اهدا کردند.

وی با بیان اینکه 558 میلیون تومان از این کمک‌های مردمی به صورت نقدی بوده است، افزود: اهدای 308 رأس دام سنگین و 660 رأس دام سبک به ارزش 10 میلیارد و 912 میلیون تومان از دیگر نذورات مردمی در عید قربان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌ غربی ادامه داد: تعدادی از خیران نیز در عید قربان بسته‌های گوشت به وزن 155 هزار کیلوگرم را به کمیته امداد استان تحویل دادند تا در بین نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه تمام گوشت‌های قربانی اهدایی در میان نیازمندان سطح استان توزیع شد، تصریح کرد: در روز عید قربان در مجموع 49 هزار و 750 خانوار مددجوی تحت پوشش از این نذورات بهره‌مند شدند.

سهندی با قدردانی از مشارکت مردم و خیران در حمایت از مددجویان اظهار کرد: در اعیاد و مناسبت‌های مختلف مردم استان همواره با اهدای کمک و نذورات خود کمیته امداد را در ارائه خدمات هر چه بیشتر به مددجویان یاری کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha