رقابت بیش از ۱۸ هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در آذربایجان غربی
کد خبر: 3987140
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

رقابت بیش از ۱۸ هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در آذربایجان غربی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: در آزمون کارشناسی ارشد، ۱۸ هزار و ۵۱۱ داوطلب در سطح استان به رقابت می‌پردازند که از این تعداد، ۹ ‌هزار و ۲۹ مورد را داوطلبان بانو تشکیل می‌دهند.

ارسالی|رقابت بیش از ۱۸ هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا مظفری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی، ۶ مردادماه در حاشیه آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۱۸ هزار و ۵۱۱ داوطلب در سطح استان به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۹  هزار و ۲۹ را داوطلبان بانو تشکیل می‌دهند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه بیشترین تعداد شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد متعلق به ارومیه است، ادامه داد: ۹ هزار و ۵۷۰ نفر از داوطلبان کارشناسی ارشد در استان را اهالی ارومیه تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش از برگزاری آزمون ضدعفونی مکان‌های برگزاری آزمون انجام شده و تب‌سنجی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین داوطلبان صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام
captcha