اعلام ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در خراسان شمالی
کد خبر: 3987199
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

اعلام ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در خراسان شمالی

عناوین ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در خراسان شمالی اعلام شد.

اعلام ویژه برنامه‌های عید غدیر در خراسان شمالیسعید شکوری، مسئول ستاد مردمی غدیر شهرستان اسفراین، درگفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، بیان کرد: به مناسبت عید غدیر در این شهرستان جشن جُنگ خیابانی، ایستگاه صلواتی و مسابقه خطبه غدیر خوانی برگزار می‌شود و ۵۰ تا ۶۰ جایزه پانصد هزار تومانی برای برندگان دراین جشن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح مردمی است، افزود: پنج هزار پرس غذای نذری نیز بین نیازمندان و عموم مردم درحال پخش است.

شکوری اظهار کرد: سال‌های گذشته نیز طرح اطعام غدیر اجرا می‌شد اما امسال این طرح به صورت گسترده‌تر و بزرگتری درحال اجرا است.

علی نامور، سرپرست گروه پیروان ولایت خراسان شمالی، نیز در ادامه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، از برگزاری جشنی با عنوان کاروان شادی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا در شهر بجنورد جشنی با عنوان کاروان شادی به صورت کاروان‌های خودرویی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حرکت این کاروان ساعت ۱۸ از محل مسجد فاطمه الزهرا واقع در شهرک امام خمینی است و مقصد آن مسجد صاحب الزمان عج در ویلاشهر است. مراسم اجرای سرود و مولودی خوانی در این کاروان اجرا می‌شود.

نامور در پایان افزود: برگزاری این جشن با کمک کانون مساجد، کمیته امداد امام خمینی، اداره کل تبلیغات و اداره اوقاف است.

یوسف گریوانی، مدیر کانون مسجد امام سجاد(ع) شهرستان بجنورد، نیز در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: عصر ششم مرداد ماه، ۲۰ هزار پرس غذای نذری با مدیریت کانون مسجد امام سجاد(ع) طبخ شد که این غذا بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان و در وهله بعدی بین عموم مردم پخش شد.

وی افزود: این کار با همکاری کمیته امداد منطقه ۱ و ۲، آستان قدس رضوی و سپاه پاسداران ناحیه بجنورد انجام شد.

انتهای پیام
captcha