جشن غدیر جهاد در راه تحقق عدالت توحیدی است
کد خبر: 3987265
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

جشن غدیر جهاد در راه تحقق عدالت توحیدی است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: جشن غدیر تلاش و جهاد برای ایجاد دولت اسلام و حکومت توحیدی مبتنی بر ولایت برای صلح و آزادی و عدالت توحیدی برای بشر معاصر در سایه وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، امروز، 7 مردادماه، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر، عید ولایت و امامت و عید تمام انبیاء و اوصیاء و روز بیعت مجدد با امیرالمؤمنین(ع) و ائمه طاهر(ع) است. خوش به سعادت کسانی که شیعه و محب علی(ع) و از حامیان مروجان مکتب اهل بیت(ع) و دشمن دشمنان آن حضرت و خاندان مطهرش هستید.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان تصریح کرد: اگر در صدر اسلام این مقدار برای غدیر غیرت به خرج می‌دادند، بشر امروز اسیر دست ظالمان و مستکبران نبود و زندگی لبریز از آزادی و عدالت و صلح و آرامش و به دور از فقر و جهل و بدبختی را شاهد بود.

تقوی افزود: انقلاب امام خمینی(ره) و جهاد همه مجاهدان و ایثار همه فداکاران و شهیدان همیشه سرافراز انقلاب برای تحقق آرزوی رسول گرامی اسلام(ص) در جهت تحقق حکومت عدل علوی به منظور زمینه‌سازی ظهور خاتم‌الاوصیا حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) بوده است. امتداد آن نیز تحت رهبری سلاله پاک امام اول و بر حق حضرت امام علی(ع)، حضرت امام خامنه‌ای عزیز  به همین منظور است.

وی یادآور شد: جشن غدیر در حقیقت تلاش و جهاد برای ایجاد دولت اسلام و حکومت توحیدی مبتنی بر ولایت برای صلح و آزادی و عدالت توحیدی برای بشر معاصر در سایه وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است. از این رو باید بکوشیم تا عنصر مفید در تحقق دولت کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

انتهای پیام
captcha