بیش از ۷ هزار کودک تحت حمایت کمیته امداد بوشهر
کد خبر: 3988222
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد:

بیش از ۷ هزار کودک تحت حمایت کمیته امداد بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به حمایت کمیته امداد از هفت هزار و ۶۵۰ کودک، گفت: این کودکان از سرانه پایین کمکی برخوردارند که از همین رو به دنبال جذب حامیان جدید و افزایش کمی سرانه این ایتام هستیم.

محمد رضا میری، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر، گفت: در استان بوشهر هفت هزار و ۶۵۰ نفر فرزند یتیم و محسنین بد سرپرست تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر بیش از ۳۰ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۶۰ درصد این خانوارها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: همه فرزندان یتیم و محسنین بد سرپرست دارای حامی بوده اما از سرانه پایین کمکی برخوردار هستند که از همین رو به دنبال جذب حامیان جدید و افزایش کمی سرانه این ایتام هستیم.

وی بیان کرد: طرح پویش ایران مهربان به منظور جلب مشارکت همگانی نیکوکاران و مردم برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین استان اجرایی شده و مردم می‌توانند با شرکت در این طرح به فرزندان معنوی خود کمک کنند.

میری افزود: سرانه کشوری پرداختی برای فرزندان ایتام ۵۲۲ هزار تومان و برای فرزندان محسنین ۲۰۳ هزار تومان است که در این پویش سرانه فرزندان ایتام تا ۷۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین تا ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تاکید کرد: دنبال جذب بیش از ۲۰ هزار نفر حامی در قالب طرح پویش ایران مهربان هستیم تا سرانه فرزندان ایتام و محسنین را افزایش دهیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha