تجلیل از خواهران حدیث و ثنا نظری در ستاد نهاجا
کد خبر: 3988672
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

تجلیل از خواهران حدیث و ثنا نظری در ستاد نهاجا

طی مراسمی در ستاد نیروی هوایی ارتش، امروز، 14 مردادماه از دو خواهر حدیث نظری، ۱۳ ساله، حافظ قرآن و نهج‌البلاغه و ثنا نظری، ۵ ساله حافظ کل قرآن کریم با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا، طی مراسمی با هدف تربیت نسل قرآنی و اهتمام به ترویج فرهنگ کلام وحی در ستاد نهاجا، صبح امروز، 14 مردادماه از فرزندان یکی از کارکنان نهاجا،  حدیث نظری ۱۳ ساله، حافظ کل قرآن و حافظ نهج البلاغه و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حدیث و ثنا نظری، ۵ ساله، حافظ کل قرآن و در حال اتمام حفظ نهج البلاغه و صحیفه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، امیر سرتپ خلبان مهدی هادیان، معاون هماهنگ کننده نهاجا با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا با بیان اینکه انس با قرآن بالاترین درجات عبادی برای انسان است و عمل به قرآن در زندگی شخصی و حرفه‌ای موجب توفیق در زندگی می‌شود، گفت: خداوند در آیه ۶۳ سوره بقره می‌فرماید «خُذُوا مَا آتَیْنَاکُمْ بِقُوَّهًٍْ؛ آنچه به شما داده شده را با قوت بگیرید» و این به دو صورت علمی و عملی یعنی تدبر و فهم دقیق و عمل درست امکان پذیر است.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ قرآن و با اشاره به اینکه یکی از برکات حفظ قرآن هم‌نشینی با این کتاب الهی است، اظهار کرد: اين موضوع يكی از بهترين راه‎ها برای حركت و مداومت در مسير درست زندگی است.

قاضی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در حوزه قرآن بسیار غنی و در این راستا به توفیقات خوبی دست یافته است، گفت: در تلاشیم تا فرهنگ صحیفه خوانی و نهج‌البلاغه خوانی را هم در سطح نیروی هوایی ارتش بسط و گسترش دهیم.

وی بیان کرد: وجود شما خانواده‎های قرآنی در ارتش و در نهاجا، مایه خیر و برکت است و امیدواریم این تربیت قرآنی در تمام نیروی هوایی ارتش نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha