حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین عباسی» دار فانی را وداع گفت
کد خبر: 3988709
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین عباسی» دار فانی را وداع گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عباسی از اساتید حوزه علمیه استان ایلام دارفانی را وداع گفت و روز گذشته در بهشت رضای شهر ایلام به خاک سپرده شد.

به گزارش ایکنا از ایلام، روز گذشته 15 مردادماه مصلای شهر ایلام شاهد وداع مردم با یکی از روحانیون مردمی و زاهد بودند، روحانی‌ای که کلامش هم در خطبه‌ها و هم در کلاس درس برای مردم ، طلبه و دانشجو نافذ بود و دلنشین.

آری، امروز دوستداران شیخ حسین عباسی، این عالم دینی را بدرقه کردند تا بار دیگر علاقه خود را به روحانیت معزز نشان دهند.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، در پیامی به شرح زیر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسین عباسی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

درگذشت عالم فاضل و استاد عزیز و فرزانه حوزه علمیه ایلام حجت الاسلام والمسلمین حسین عباسی (رضوان الله تعالی علیه) را به خانواده گرامی و همه روحانیون و شاگردان این استاد متخلق، پرتلاش و دلسوز و همچنین مردم استان ایلام تسلیت عرض می کنیم.

ایشان عالمی فاضل و مجاهد و رزمنده دوران دفاع مقدس و امین و محبوب مردم بودند که سالیان سال اندوخته های علمی و عملی خود را در طبق اخلاص نهاده و با بذل عنایت تمام و سعی و تلاش فراوان در مسیر تربیت طلاب و مبلغین علوم و معارف اسلامی به مجاهدت پرداختند و فقدان این عزیز ضایعه سنگینی برای استان ایلام بالاخص حوزه های علمیه می باشد.

از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و علو درجات و برای بازماندگان از خانواده، دوستان و شاگردانش صبر جزیل مسئلت داریم.

مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی، در سالهای گذشته امامت جمعه شهرستان مهران را نیز عهده دار بود.

منبع : ایسنا

انتهای پیام
captcha