اعزام گروه جهادی به منطقه پیچاب در استان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3988822
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

اعزام گروه جهادی به منطقه پیچاب در استان کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه سلامت شهدای چاه تلخ باشت به مردم منطقه سخت گذر پیچاب خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

اعزام گروه جهادی به منطقه سخت گذر پیچاب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت باشت، آرش حسینی، مدیرشبکه بهداشت و درمان باشت، گفت: گروه پزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شهدای چاه تلخ این شهرستان به منظور ارتقا سلامت مردم و تزریق واکسن کرونا به منطقه صعب العبور پیچاب عزیمت کردند.

وی افزود: با هماهنگی فرمانداری باشت و با توجه به سخت گذر بودن منطقه دو خودروی منابع طبیعی و شبکه بهداشت و درمان باشت کار جابجایی تیم پزشکی به پیچاب انجام شد.

مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهدای چاه تلخ هم گفت: گروه اعزامی شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بیماری‌ها، واکسیناتور کرونا و دارویار بود.

فوزیه محمدپور افزود: گروه سلامت در این سفر باتوجه به پراکندگی و عشایری بودن منطقه با سختی و مشقت اما با روحیه جهادی به مردم خدمات ارائه کردند.

وی ادامه داد: جهادگران در این سفر به ۱۷۰ نفر از مردم منطقه پیچاب خدماتی از جمله تزریق واکسن کرونا و سنجش فشار و قندخون، ویزیت و داروی رایگان ارائه کردند. در این سفر مردم از مشکلات جاده، نبود آب و ارتباط تلفنی در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور گله مند بودند.

محمدپور اظهار کرد: حوزه پیچاب با ۱۳ روستا و ۴۲۰ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان باشت است و خدمات بهداشتی با حضور بهورز خانه بهداشت روستای خزیون انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha