مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3990128
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی در تهران برگزار می‌شود

مراسم هفتم شهید والامقام محمدهادی امینی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پنجشنبه ۲۱ مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی در تهران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی از مربیان موسسه قرآنی سروش مشکات تهران که سحرگاه چهارشنبه ۱۳ مردادماه به فیض شهادت نائل شده بود، با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عصر پنجشنبه ۲۱ مردادماه در تهران برگزار می‌شود.  

این مراسم از ساعت ۱۸ بر سر مزار آن شهید والامقام واقع در قطعه ۵۰ بهشت زهرا‌(س) با تلاوتی آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی قاری بین‌المللی قرآن، استاد مهدی عادلی آغاز شده و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مجید شیرازی و همچنین مرثیه‌سرایی ادامه خواهد یافت.

در انتهای مراسم وصیت‌نامه شهید برای حاضران قرائت خواهد شد و سپس شرکت‌کنندگان در مراسم، برای قرائت فاتحه و تجدید پیمان با شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه شهید ولایتمدار محمدهادی امینی بر سر مزار ایشان حضور خواهند یافت.

گروه دمام‌زنی بسیج مسجد حضرت علی ابن الحسین‌(ع) نیز در حین برگزاری مراسم، به اجرا خواهد پرداخت.

 مراسم هفتم شهید محمدهادی امینی در تهران برگزار می‌شود

بسیجی پاسدار محمدهادی امینی ۱۲ مردادماه در حین آموزش دچار حادثه شد و به دلیل خونریزی زیاد ناشی از اصابت گلوله پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای وی، سحرگاه ۱۳ مرداد به شهادت رسید.

عموی این شهید نیز (شهید مسعود امینی) از شهدای درگیری با حزب کموله بوده که پس از شکنجه‌های فراوان توسط اعضای این حزب، به شهادت رسیده و پیکر مطهرش در قطعه ۲۶ بهشت زهرا (س) مدفون است.

انتهای پیام
captcha