آزادگی شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است
کد خبر: 3990985
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانیه داد؛

آزادگی شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است

بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادگی شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و آزادگان سربلند ما پرورش‌یافتگان مدرسه سید و سالار شهیدان و آزادگان، حضرت امام حسین‌(ع) بودند.

آزادگی شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت استبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ متن این بیانیه به شرح زیر است: 

صفحات مختلف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد افتخارآفرینی، رشادت و فداکاری مردان و زنانی است که در مقاطع مختلف برای حفظ و تعالی این شجره طیبه و تحکیم پایه‌های اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان و مال خویش گذشتند تا آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی محقق گردد. 26 مرداد 1369 یکی از این مقاطع تاریخی بوده. روزی که نخستین گروه از عزیزان آزاده به میهن اسلامی بازگشتند و صلابت و ثبات قدم و صبوری آنان و خانواده‌های محترمشان در دوران اسارت، برای همیشه تاریخ مایه افتخار و مباهات هر ایرانی شده است.

بی‌گمان آزادگی شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و آزادگان سربلند ما پرورش یافتگان مدرسه سید و سالار شهیدان و آزادگان، حضرت امام حسین‌(ع) بودند که نه تنها در برابر رفتارهای غیرانسانی دشمن تن به ذلت ندادند، بلکه با استقامت، تدبر و رفتارهای اخلاقی و اسلامی‌شان دشمن بعثی را وادار به تعظیم در برابر بزرگواری خود کردند.

جامعه امروز ما نیز بیش از گذشته به فرهنگ آزادگی نیازمند است و آزادگان و ایثارگران گرامی بزرگترین سرمایه اجتماعی ما برای انتقال این فرهنگ به‌خصوص به نسل جوان هستند.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌پای ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران درود و احترام خود را به یکایک آن آزادمردان نثار می‌کند تا ان‌شاء‌الله این پایمردی‌ها، عزت و افتخار تاریخی ملت بزرگوار را همچنان در دیگر مقاطع تکرار نمایند. 

انتهای پیام
captcha